annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Unlimited love duo ook limietloos op vast internet

Topic gestart op: 10-03-20 08h47

Antwoorden: 12 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Unlimited love duo ook limietloos op vast internet

Als je overgaat in een love duo met gsm en vast internet, valt die beperking van 750GB vast internet ook weg of blijft deze, 

volgens wat ik lees valt dit weg maar is dit effectief zo of blijft de regel van Max 750GB in de piekuren bestaan???

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  de 750 GB FUP ( fair use policy ) blijft bestaan in de piekuren. Dus als je in 1 maand tijdens de piekuren de 750 GB bereikt hebt dan zal je internet snelheid dalen. Na 00 uur kan je dan weer aan volledige snelheid surfen. Je volume is en blijft wel altijd onbeperkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Er veranderd dus niks 😉

spijtige zaak, er zijn veel gezinnen dat netflixen en andere streaming gebruiken die snel aan die limiet zitten, zeker als je 4K beelden bekijkt....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  wij streamen ook veel netflix kijken ook veel online en gebruiken veel internet. Ik heb afgelopen maand een totaal verbruik gehad van 724 GB in totaal en had nog 200 GB over in de piekuren. Dus het kan gemakkelijk want wij gebruiken dat zeker niet zo veel in de nacht , moeten ook werken he. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 dan is het niet altijd 4K beelden dat je kijkt, als je veel 4K kijkt en met 3 of meerdere in huis internet verbruikt dan gaat dat snel tijdens de piekuren.

ik ken families die moeten letten op het verbruik omdat ze er anders over zitten maandelijks met netflixen en consoorten.

Leden met de meeste pluimen