Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-20 18h11
Antwoorden: 13 antwoorden
Goedenavond,
jaren klant geweest met 2 smartphones - internet en tv. Zeer tevreden.
Door een telefoontje vanavond ivm mijn factuur qua een herstelling, kreeg ik telefoon van een
eerlijke persoon. Wie weet beetje geluk?
We zijn over gegaan van Koala naar Go - PLus.
Want de Coyote en Orange Cloud verdwijnt sowieso daar
moeten we het nu niet meer voor doen.
De prijs is beterkoop € 8 in de maand, ja dan ben ik gewonnen voor de deal.
En na 30 minuten was alles in kannen en kruiken.
Daar ben ik zeer blij mee.
Bedankt Orange. 👌 👍
@Josette schreef:
@ Iedereen die het leest.
Even geduld hebben, want er kan je even niemand meer opbellen
totdat je een sms krijgt van Orange en je toestel opnieuw
even moet opstarten.
Da's vreemd Josette.
Ik heb gisterenavond ook de overstap gemaakt van Koala naar Go plus. De overstap aangevraagd via mijn foon.
Binnen de vijf minuten had ik die sms dat ik best mijn foon even kon herstarten ivm mijn nieuwe tariefplan.
Ik heb dat gedaan en dan ben ik eens gaan kijken in mijn klantenzone en daar stond nog steeds Koala. Deze morgen was het aangepast in de klantenzone (en de app).
Maar die sms heb ik dus zo goed als onmiddellijk gekregen en heb geen onderbreking van verbinding gehad.
Om in dit kader even terug te komen op een ouder topic: nu ik van Koala ben overgegaan naar een GO abo staat in mijn klantenzone ook niet meer mijn type foon vermeld. Dat is verdwenen.
Fijn dat je ook fijn vind, maar zoals je nu bezig bent, dat is niet OK. Met één post weten we ook al dat je blij bent, dat volstaat.
Zomaar wat posten gewoon om posten te maken, daar zal je op den duur negatieve gevolgen van dragen. Sneller willen bevorderen of gewoon badges jagen, dat loopt niet goed af. Lees de spelregels maar eens na.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |