Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-20 18h51
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben momenteel klant bij Scarlet Trio voor internet en herlaadkaart bij Mobile Vikings voor smartphone (15€ voor +/- een maand).
Wij zijn net verhuisd en zouden dit gewoon meenemen. De technieker van Scarlet is vandaag langs geweest om aan te sluiten, blijkt nu dat er geen telefoonaansluiting is en we dus beperkt zijn tot Telenet of Orange voor internet & TV.
Wij zijn geïnteresseerd in Orange's Love Trio voor Internet, Tv en mobiel. Ik begrijp dat Orange dit allemaal zelf kunnen regelen? Bijkomend probleem:
mijn Scarlet abonnement is momenteel in status "migratie lopend" omdat we dus gewoon zouden verhuizen en meenemen, maar door het ontbreken van een telefoonverbinding op de nieuwe plek en dat we het dus moeten stopzetten. Is dit een probleem?
Ook vind ik geen "Easy Switch" code bij mijn Mobile Vikings (herlaadkaart) gebruikerspagina. Het is uiteraard zeer belangrijk dat ik mijn nummer kan behouden. Kan dit allemaal online gemakkelijk en betrouwbaar doorgegeven worden? Ook als die Easy Switch code ontbreekt?
Als ik het goed begrijp komt dit (Onbeperkt internet & TV 49€ + Go Intense 21€) alles op 70€ in de maand, met de eerste drie maanden 15€ korting op het gsm abonnement. En een activatiekost.
En tot slot, is er ook een promo/combinatie voordeel als mijn vriendin ook een mobiel abonnement neemt?
Veel vragen en veel details, maar dit is de eerste keer dat ik van provider zou switchen in pakweg 10 jaar en dan nog eens tijdens een verhuis. En google toont ook vaak resultaten van weken en maanden geleden die niet meer up to date zijn, dus het is voor mij nieuwe materie en onduidelijke bronnen.
Alle info is dus welkom. Zonder internet & TV is moeilijk dezer dagen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @Law_EM
Je kan via verschillende manieren werken, telefonisch, online, of in de shop (De 50% webpromo eerste 3 maanden is wel enkel via de website)
Voor jouw nummer over te brengen heeft Orange de gsm nummer nodig en de simkaartnummer (OF klantennummer). Bij Mobile Vikings moet je zeker NIET stopzetten. Wij kunnen enkel jouw nummer overnemen als deze actief staat bij de huidige operator. Indien je deze stopzet kan Orange de nummer niet overnemen.
De gegevens die we nodig hebben i.v.m. Scarlet zijn de klantennummer en de easy switch nummer. Voor de stopzetting hiervan zie de vorige post.
In de shop heb je het voordeel van een vast contactpunt/persoon te hebben. We volgen ook zelf onze aanvragen op en kunnen zelf ook bellen naar achterliggende diensten mochten er bepaalde problemen zijn. Maar wij kunnen geen webpromo toekennen. In de shop kan je ook al meteen een datum inplannen voor de installatie.
Momenteel kan je bijvoorbeeld een afspraak maken voor in de shop via onze website mocht je dat liever hebben. Let wel op er zullen enorm strenge maatregelen zijn omwille van Corona. (slechts 1 persoon in de winkel/verkoper, etc) Het contact met gsm-toestellen proberen we zo veel als mogelijk te vermijden dus het is altijd handig om bepaalde nummers op voorhand op te schrijven. Dit maakt het voor iedereen veiliger.
Dus kort:
- GSM nummer
- Simkaartnummer (OF klantennummer MV)
- GSM nummer 2
- Simkaartnummer 2 (OF klantennummer)
- Klantennummer (Scarlet)
- Easy Switch nummer
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Fantastisch. Voor jou waarschijnlijk de zoveelste keer om dit uit te leggen, voor mij echter de eerste keer om duidelijk te lezen.
Merci van emigreerde negenduust'er.
Beste @Law_EM ,
Graag gedaan, ik ben zelf pas actief op Tribe sinds Corona. Dus voor mij is het persoonlijk ook wel plezant om dit te doen in mijn vrije tijd. Iedere klant/gesprek/chat is anders ook al is de inhoud hetzelfde, dat maakt de job juist fantastisch.
Vandaag bijvoorbeeld aan de lijn gehangen met iemand op pensioen waarbij het abonnement beter kon voor een lagere prijs. De persoon zat al een maand ziek thuis alleen en verplichtte/smeekte mij om aan de lijn te blijven om te praten over eender wat omdat ze nood had aan sociaal contact. 10 min van mijn tijd en ze was zo tevreden.
Idem hier op de Tribe, soms kan 5 min van mijn tijd hier een bepaalde persoon helpen. Dus dan maak ik daar met plezier tijd voor.
Groeten,
Shop Medewerker #9000
Tom
@allen
Zoals @Cdt24801 al zei ben ik ook van mening dat er veel problemen zijn met Easy switch. Ik zou het op dit moment op "switch" houden want zo "easy" is het niet. Zeer slechte ervaring gehad daarmee en zou het momenteel ook niet aanraden.