Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-24 14h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik vind de klantendienst gewoon beter bij orange omdat die bij hey telecom zo goed als onbestaande is....
Nu het volgende: mobile gsm abonnement was na 10 minuten al over gezet... Waarvoor dank
Het vast internet (start fiber) heb ik een mail gekregen dat de technieker komt op vrijdag 3 mei???? Maar er is normaal gezien helemaal geen technieker nodig aangezien ik de Orange modem heb hangen en dit enkel een administratieve omschakeling is van hey telecom (ook Orange) naar het moederbedrijf Orange.
Ik ken verschillende mensen Waardat dit zo gebeurt is....
Ik heb de klantendienst daarover gebeld maar die persoon wist er niks van. Hij wist gewoon niet hoe het in zijn werk ging gaan.... Raar....
Hij zei me gewoon prettig weekend meneer en legde op....
misschien word de modem vernieuwd, die mensen kunnen ook via hun dienst laptop ook rechtstreeks Orange inlichten . wie weet waarvoor het goed is. bij mij hebben ze ook zo eens zonder dat het nodig was, voor mij, een nieuwe gehangen waarvoor weet ik niet, Hij zei, het is nieuwe technologie. ik heb niets moeten betalen en had een nieuwere modem. dus waarom niet?
Dat is niet heel fijn als zoiets gebeurt maar voor de rest ga je hier ook geen andere hulp kunnen krijgen van Orange. Dit is een forum van en voor klanten en hier leest geen klantendienst of eender wie van Orange mee.
Beste is terug te bellen of een berichtje te doen via Facebook moest je dat hebben of naar een Orange te gaan.