Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-18 10h45
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik ben 10 november verhuist zit nu al een maand zonder kabel. Vandaag bericht gekregen dat ze pas 8 januari kunnen komen instelleren. Dus nog is een maand geen internet.
Nu zouw ik graak een flybox ter compensatie krijgen voor de volgende maand. Op uitleen basis gewoon. Ik betaal nu dan 2 maand voor iets dat ik niet heb dus. Deze compensatie zal er toch vanaf kunnen.
Grtjes
Ik had hiervoor contact opgenomen met de helpdesk en ze hadden me rechtstreeks doorverbonden. Misschien even vragen dat ze je doorverbinden.
had jij een mail ofzo gekregen dat die flybox is verzonden met trac en trace code ofzo. Want bij mij hebbe ze gewoon gezegt dat het aangetekende zending ging zijn en normaal vandaag (vrijdag) er moet aankomen. Voor de rest heb daar nix van op mail ofzo.
Grtjes
Nope, geen track and trace... Je hebt ook de pech dat de post staakt. Ik ga vandaag week 6 in zonder internet. Flybox data is reeds opgebruikt en ze willen geen 2de keer herladen... Volgende week dossier indien bij test-aankoop. Achja zal dan maar leren breien zeker 😕