Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-18 12h45
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Telefoon nummers kunnen normaal gesproken probleemloos mee overgenomen worden.
TV en internet komen binnen via de kabel van Telenet, dus niet over een telefoonlijn ADSL of VDSL zoals bij Scarlet/Belgacom. Heb je de kabel al liggen tot binnen? Indien niet zou het wel even kunnen duren ...
Ervaring met het Love pakket heb ik niet, daar zullen anderen iets over moeten vertellen ...
@pjotertje ik heb het love paket en ben er zeer tevreden over. Heb geen kinderziektes ervaren vanaf dag 1 al niet. Enkel wat er met de decoder is is dat als u deze aanzet of van zender wisselt dat er een kleine vertraging zit in het beeld een seconden of 2 maar met een nieuwe update gaat dit opgelost worden. Voor de rest goede gsm ontvangst en tevreden van internet en tv.
Telefoon nummers kunnen normaal gesproken probleemloos mee overgenomen worden.
TV en internet komen binnen via de kabel van Telenet, dus niet over een telefoonlijn ADSL of VDSL zoals bij Scarlet/Belgacom. Heb je de kabel al liggen tot binnen? Indien niet zou het wel even kunnen duren ...
Ervaring met het Love pakket heb ik niet, daar zullen anderen iets over moeten vertellen ...
Beste,
Ja een tv kabel ligt er al de vorige bewoner had een Tele2 aansluiting.
Ik heb nu proximus en telenet coaxaansluiting ligt er ook heb vroeger nog telenet aansluiting gehad. Ik heb vraag over mijn locatiebepaling zouden jullie al weten wat de kabelnummer is mijn klantenummer van telenet is 846124936. Helpen jullie dit probleem op te lossen want wil weg van proximus
@Akiros zou gewoon deze week ergens als u tijd heeft een aanvraag doen van uw producten en een afspraak maken voor een installatie. Hoe eerder orange een ticket kan sturen naar Telenet des te beter voor u . Kan ook perfect mogelijk zijn dat Orange alles kan installeren en dat u op dag 1 al uw diensten beschikbaar hebt en dat Telenet niks hoeft komen doen. Bij mij heeft Telenet ook niks moeten doen en op de dag van installatie was alles in orde.