annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internet Orange Vs Internet onderbuyr Telenet= storing connectiviteit draadloos internet

Topic gestart op: 12-08-23 06h36

Antwoorden: 4 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

internet Orange Vs Internet onderbuyr Telenet= storing connectiviteit draadloos internet

Ik heb soms geen internet. Mijn laptop staat vlakbij de modem en deze is door een splinter nieuwe vervangen. Maar boven in mijn slaapkamer, vlak boven de modem, heb ik ook hinder, beiden ook op mijn gsm.

Ik heb er 2 en beiden hebben problemen dus het ligt niet aan de toestellen.

Mijn vraag is of het kan zijn dat omdat de onderbuur telenet heeft, orange hierdoor een storing krijgt?

Mvg

Labels (3)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
lithion
Veteraan verkenner

Jouw onderbuur met Telenet zal geen storing veroorzaken voor jij als Orange klant.

Surfer
Ervaren genezer

@Helen1 Het is niet alleen bij u een internet storing, ook mobiel hebben we geen internet van Orange. Heel vervelend is dit, omdat je niks kan raadplegen of je krant downloaden.

Ja, het is balen als een stekker op Orange. We zijn in het station van Aarschot. Thuis hebben we wel internet via de flybox. Gelukkig!

Josette
Wijze
Wijze

@Helen1 als je er nu eens bij vermeld,

waar dat is?

Thuis, ziekenhuis?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

Thuis.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen