Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-24 17h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Reeds lang klant en nu niet echt zin meer.
App blokkeert constant dus een avond rustig tv kijken lukt niet.
Laatst voeding modem stuk, 3 dagen voor reparatie... vraag een nieuwe modem vermits de oude al van 2018 is en een langere kabel zodoende dat ik de modem wat verder kon zetten, kerel vertrekt, reparatie.... een oude voeding voor de modem met de sticker er nog op van de vorige gebruiker, geen nieuwe modem, geen langere kabel.... alleen gezaag over mijn Deco mesh.
Gisteren internet weg, na paar keer herstarten merkte ik dat het lampje DS en internet niet meer aangingen dus weer duidelijk modem of kabel probleem. Ik bel de 5000. Ah meneer er is inderdaad een probleem met de modem, ik stuur door naar back office en zij contacteren u voor een afspraak. Elk uur herstart ik de modem en plots geeft hij weer leven. Ik dacht geen probleem ze gaan bellen en een afspraak maken dan word hij alsnog eens vervangen.
Twee dagen later nog steeds niets (dus had ik de modem niet aan de praat gekregen twee dagen geen internet of tv). Ik stop bij orange in Brussel en vraag of ze eens kunnen nakijken hoever het staat. Ze vinden niets terug dus ze bellen back office op om de werkorder op te vragen. Krijg ik een kerel aan de lijn die het allemaal niet goed begrijpot want ik heb toch verbinding...... geduld...kalm blijven.... ik vraag dan ook waarom ik niet gecontacteerd werd en of ze deze manier van werken normaal vinden. Die kerel laat me in de store 15 min naar wachtmuziek luisteren en komt dan met de vermelding dat hij met een specialist gepraat heeft die zegt dat het probleem mijn mesh van Devolo is die de modem stoort???? Ik vraag wie heeft dat gezegd, een "specialist"??? Ja antwoord hij die weet beter als ik wat er gaande is. Ik vraag kan je specialist ff uitleggen hoe een eersterangs meshsysteem blijkbaar de voeding van jullie modem opblaast om daarna een verbinding via kabel plat te leggen (Geen DS en @) ...
Swot, het personeel van de winkel heeft mij gekalmeerd en beloofd me terug te bellen met een oplossing.
Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.
Dus met andere woorden...wat een *kl*** service voor een trouwe klant.
Hey idereen, hebben jullie al geproeerd om via social media contact op te nemen de klantendienst?
vind je dat niet overdreven dat je via de sociale media naar de klanten dienst moet gaan. en als je geen sociale media heb; Facebook enz ik ben er geen liefhebber van. de klanten dienst moet op elke manier bereikbaar zijn daarvoor is het een klanten dienst. dat je een centrale hebt met mensen die de eerste leed trachten op te lossen oke , maar daarna moet je als klant rechtstreeks met een klanten dienst kunnen spreken of zelfs met een technieker. Het kost voor de mensen veel geld om van die diensten gebruik te maken dus er mag wel wat tegen over staan. Orange doe eens uw best , en blinkt ook uit in dienst verlening. Het maakt wel degelijk verschil.
Aangezien dit een forum is en er geen toegang is tot jouw exacte dossier kunenn we je langshier ook niet verder helpen op dit moemnt. Daarom dat ik gevraagd heb of je al contact hebt opgenomen met de lantendienst via sociale media (messenger, instagram, twitter,...)
YannickV ik heb niet op jouw gereageerd sorry als het zo overkwam, maar jij kunt er niets aan doen. Vr Gr.