Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-24 17h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Reeds lang klant en nu niet echt zin meer.
App blokkeert constant dus een avond rustig tv kijken lukt niet.
Laatst voeding modem stuk, 3 dagen voor reparatie... vraag een nieuwe modem vermits de oude al van 2018 is en een langere kabel zodoende dat ik de modem wat verder kon zetten, kerel vertrekt, reparatie.... een oude voeding voor de modem met de sticker er nog op van de vorige gebruiker, geen nieuwe modem, geen langere kabel.... alleen gezaag over mijn Deco mesh.
Gisteren internet weg, na paar keer herstarten merkte ik dat het lampje DS en internet niet meer aangingen dus weer duidelijk modem of kabel probleem. Ik bel de 5000. Ah meneer er is inderdaad een probleem met de modem, ik stuur door naar back office en zij contacteren u voor een afspraak. Elk uur herstart ik de modem en plots geeft hij weer leven. Ik dacht geen probleem ze gaan bellen en een afspraak maken dan word hij alsnog eens vervangen.
Twee dagen later nog steeds niets (dus had ik de modem niet aan de praat gekregen twee dagen geen internet of tv). Ik stop bij orange in Brussel en vraag of ze eens kunnen nakijken hoever het staat. Ze vinden niets terug dus ze bellen back office op om de werkorder op te vragen. Krijg ik een kerel aan de lijn die het allemaal niet goed begrijpot want ik heb toch verbinding...... geduld...kalm blijven.... ik vraag dan ook waarom ik niet gecontacteerd werd en of ze deze manier van werken normaal vinden. Die kerel laat me in de store 15 min naar wachtmuziek luisteren en komt dan met de vermelding dat hij met een specialist gepraat heeft die zegt dat het probleem mijn mesh van Devolo is die de modem stoort???? Ik vraag wie heeft dat gezegd, een "specialist"??? Ja antwoord hij die weet beter als ik wat er gaande is. Ik vraag kan je specialist ff uitleggen hoe een eersterangs meshsysteem blijkbaar de voeding van jullie modem opblaast om daarna een verbinding via kabel plat te leggen (Geen DS en @) ...
Swot, het personeel van de winkel heeft mij gekalmeerd en beloofd me terug te bellen met een oplossing.
Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.
Dus met andere woorden...wat een *kl*** service voor een trouwe klant.
tot nu toe heb ik altijd zelf contact opgenomen, er zijn zoveel verschillende tefonisten de een belooft om er vanaf te zijn de ander uit onwetendheid zelf bellen en desnoods verbinding vragen met de technieker, kun j e rechtstreeks met hem spreken , maar bij die centralisten, als je neerlegt is het voor velen opgelost veel moed en volhouden, en een raad bij de anderen juist hetzelfde , de klachten gaan zelden door als je niet aandringt om rechtstreeks verbonden te worden met de technieker kun je lang wachten soms 🤢
de service is idd niet meer wat het geweest is, ik heb vorige week ook naar her en der mogen lopen. allemaal een ander antwoord zowel in de shops als de klantendienst !
Hallo, schakel eens je Devolo mesh volledig uit en herstart je modem en zie of het probleem zich nog voor doet, het kan inderdaad zijn dat het ene het andere stoort, maar zo weet je zeker of het de modem is of wat anders en als het probleem zich dan niet voor doet installeert uw Mesh opnieuw; het vraagt een beetje tijd maar dan ben je zeker waar de fout zit even proberen kan geen kwaad en weten is !!! groeten en veel geluk
.
Net het probleem,
is geen Devolo mesh zoals zij zeggen maar een Deco mesh met de laatste nieuwe Deco's.
Kan ook niet storen daar de wifi van de modem afstaat...
Modem levert via UTP kabel aan Deco die aan 400 Gb verder uitzend door de woning.
Ik ben ook al 13 jaar klant bij Mobistar/Orange en nooit geen problemen gehad, tot ik in november 2023 mijn internet geüpgrade heb. Verschillende keren moeten bellen met de klantendienst omdat er problemen waren en telkens zeiden ze dat ze gingen terugbellen, maar dat doen ze dus niet.
Ze liegen zelf tegen mij, terwijl ik altijd kalm en beleefd gebleven ben. Dankzij de ombudsdienst zijn mijn problemen opgelost geworden.
Maar om eerlijk te zijn heb ook al verhalen gehoord van vrienden/familie die hetzelfde meegemaakt hebben bij onze 2 andere 'top' operatoren 🤔
Hopelijk komt alles goed voor jou 👍