En surfant sur notre site, vous acceptez l’utilisation de cookies. Les cookies sont des informations stockées dans votre navigateur qui nous permettent de vous offrir une meilleure expérience en ligne lors de votre visite.
Discussion créée le: 04-01-24 09h54
Réponses: 5 réponses
Résolu ! Accéder à la solution.
Hello.
I am always grateful for your service.
Unfortunately, I lost my phone in France.
Someone stole my phone and turned it off.
So, I would like to receive lost service from Orange, such as reporting the loss of my cell phone or suspending the SIM card.
My name is Sujeong Hwang.
I changed my Sim number.
I don't remember my original Sim number. But if you need it, I'll find it and tell you.
Let me know if you need any more information. I hope you solve it as soon as possible.
Thank you.
Résolu ! Accéder à la solution.
Hello @hystar06 ,
Oh 😞
To block the sim card, you need to contact our customer service directly via the 5000, social media or chat.
To have a new sim card, you can order it directly via your customer zone or go to the shop 😉
Rizlaine
Bonjour,
Sur ce forum, il n'y a que des clients et un modérateur. Pour votre problème particulier, il est préférable de contacter Orange. Vous pouvez leur téléphoner au 5000 (ou +32 (0)2 745 95 00) ou utiliser le Chat.
Vous pouvez accéder au chat en cliquant ici et ensuite sur la bulle bleue, en bas, à droite.