annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

installatie femtocell

Discussion créée le: 12-05-20 11h36

Réponses: 3 réponses

gielenwendy
Apprenti pisteur

installatie femtocell

Goeiemiddag,

ik heb zonet mijn femtocell ter verbetering van uitgaande/inkomende gesprekken ontvangen. Ik heb echter mijn modem in de kelder hangen, zou in principe moeten boren om de femtocell te verbinden met de modem. Is er een andere oplossing, kan je deze op een andere manier verbinden? Wij zijn een beetje leken op dit gebied 🙂

Alvast bedankt voor een reactie

Étiquettes (1)
0 Compliments
3 RÉPONSES 3
bulrog
Sage
Sage

Hallo,
U bevindt zich hier op het Franse forum. Het is beter dat u uw bericht plaatst op het Nederlandstalige deel van het forum.

Voor uw probleem kunt u CPL (genre: Devolo) gebruiken om de Femtocell op uw modem aan te sluiten. De Femtocell moet met een RJ45-kabel op de modem worden aangesloten. Ik zie geen andere oplossing.

De modem in de kelder, die mag niet erg efficiënt zijn voor wifi ... toch?

Als je wifi in huis hebt EN een compatibele smartphone (zie de Orange website), kun je VoWIFI activeren op je smartphone. Communicatie verloopt via het WiFi-netwerk (dit verandert de toegepaste snelheid niet) en u hebt Feltocell niet nodig.  Zie hier.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 Compliments
gielenwendy
Apprenti pisteur

ok, dank je wel voor het antwoord!

Ik begrijp ook niet hoe het ineens kan dat de verbinding zo slecht is, heb er in het verleden geen enkel probleem mee gehad..Ik vrees ook dat het met die femtocell niet opgelost gaat zijn. Die VoWifi kan ik op mijn telefoon niet activeren, ik heb Huawei Mate 10 Lite, daar gaat dat blijkbaar niet op..

 

0 Compliments
bulrog
Sage
Sage

Begin met het plaatsen van de Femtocell in de kelder, we zullen zien ... maar ik geloof het niet echt.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 Compliments
Auteurs les plus complimentés