annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromecast online bestellen, maar geen nieuws

Topic gestart op: 22-12-20 07h44

Antwoorden: 7 antwoorden

OrphaG
Aspirant verkenner

Chromecast online bestellen, maar geen nieuws

We konden voor 20 euro een Chromcast bestellen bij Orange. Dit deed ik...maar heb hier nooit een mail voor gehad of een bevestiging. Iemand die iets meer weet?

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
RobbertV
Rekruut scout

Zelf twijfelde ik tussen een Android TV Box en een Chromecast. Verschil tussen chromecast en android tv box werd goed uitgelegd. Toch voor geen Chromecast gekozen..

Josette
Wijze
Wijze

@OrphaG  goedemorgen,

eerst voor jou deze:

TagKerst.jpg

Dan denk ik dat jouw bestelling niet goed gegaan is.

Normaal komt er onmiddellijk een mailtje.

Dan maar doen wat @Gregory  je voorstelt.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Ik wou een Chromecast bestellen ad 20 Euro als Loveklant, gebeld naar 5000 met de vraag of ik dat kon in de Orangeshop ( gezien de drukte bij de koerierdiensten en de feestdag en het weekend ). Medewerker van 5000 bevestigde mij dat dat kon ( hij vroeg het ook nog aan een collega voor de zekerheid). Ik dus naar de Orangeshop en die verwezen mij door naar 5000! Bovendien kon ik de chromecast ook bestellen via de website volgens de medewerker, wat ook niet klopt, want als bestaande klant wordt je ook doorverwezen naar 5000. In de Orangeshop deden ze ook hun beklag over de vele klanten die foutief werden ingelicht door de klantendienst. De zoveelste negatieve ervaring met de klantendienst...

 

0 pluimen
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Bovendien kan je met klachten nergens terecht, tenzij bellen naar 5000!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen