Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-03-25 14h52
Antwoorden: 2 antwoorden
Met een huidige promotie zo ik voor Zen Fiber en Mobile Medium €62/maand betalen door middel van een levenslange korting van €18. Momenteel heb ik Start Fiber en ook Mobile Medium en betaal ik ook €62/maand. Voor dezelfde prijs zou ik met de huidige promotie dus een dubbele internetsnelheid hebben. Ik heb gebeld met de klantendienst en ze kunnen dit niet veranderen. Ik vertelde hen dat ik dus eerst moest overstappen naar een andere provider en daarna terug moest overstappen naar Orange en hun antwoord was: 'succes meneer'. Kan daar toch niets aan gedaan worden?
@Woutgvrs goedemiddag,
Er staat duidelijk vermeld voor alle nieuwe abonnementen.
Dus gaat dat niet lukken, hoor.
Succes.
Denk dat dit klopt - staat op de website: voor alle nieuwe Love-abonnementen (Mobiel Medium / Large + Internet
De call center medewerkers hebben ook hun instructies gekregen
Exclusief online: Internetabonnement Zen Fiber -10€ voor de volledige duurtijd van het contract, in je Love-pack
Aanbod geldig van 18/03/2025 tot en met 31/03/2025, voor alle nieuwe Love-abonnementen (Mobiel Medium / Large + Internet met of zonder Orange TV / Orange TV-Lite) met Zen Fiber.
Kunt misschien proberen via facebook/messenger een prive bericht te sturen - but don't hold your breath
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |