annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

100€ boven limiet door mobiel data?!

Topic gestart op: 23-07-21 12h24

Antwoorden: 4 antwoorden

Brent1998mei
Aspirant verkenner

100€ boven limiet door mobiel data?!

Ik val normaal altijd in slaap met een serie. Nog geen enkel probleem mee gehad en nu plots vanochtend sta ik op. Heb ik een bericht toegezonden gekregen dat ik 100€ boven mijn limiet zit?? Hoezo kan dit terwijl zowel mijn wifi als mobiel netwerk aanstond? Dit wordt toch automatisch overgeschakeld naar wifi indien deze in de buurt is? Iemand tips die hetzelfde al heeft meegemaakt?

Vriendelijke Groeten Brent 

Labels (3)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Brent1998mei  

Wat voor gsm toestel heb je? en wat voor Abonnement bij Orange? 

Want je zegt ik heb 4G en wifi altijd aanstaan. Maar de gsm toestel zal altijd het sterkste signaal pakken wat er op dat moment voorradig is. Dus moest je wifi toch zwak zijn kan je toestel dus automatisch overgaan naar 4G. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Brent1998mei
Aspirant verkenner

Iphone 11, ik heb dit nog nooit meegemaakt wanneer ik thuis aan het surfen ben. 
Kan ik hier iets aan doen zodat ik niet dit gehele bedrag moet betalen? 
Hoe kan ik die limiet aanpassen in mijn Orange app? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Brent1998mei  

Dat extra bedrag dien je sowieso te betalen het is je eigen verbruik geweest ondanks of je dit wel of niet in de gaten hebt. Je kan het natuurlijk altijd navragen maar ik vrees er voor dat je gewoon het gehele bedrag dient te betalen. 

Op je iPhone moet je eens kijken bij je instellingen , mobiele data en daar staat wifi assistentie . Zet die knop uit want elke keer dat je wifi signaal slecht is zal je iPhone dus overgaan op mobiele data. Je kan ook gewoon je mobiele data geheel uitzetten zodat je zeker bent dat je niet op mobiele data komt op het moment dat je wifi slecht is. 

Je kan in de My Orange app je data limiet aanpassen. Enkele uitzondering is de Go Unlimited die heeft onbeperkte data dus daar zit geen limiet op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen