Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-21 12h24
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik val normaal altijd in slaap met een serie. Nog geen enkel probleem mee gehad en nu plots vanochtend sta ik op. Heb ik een bericht toegezonden gekregen dat ik 100€ boven mijn limiet zit?? Hoezo kan dit terwijl zowel mijn wifi als mobiel netwerk aanstond? Dit wordt toch automatisch overgeschakeld naar wifi indien deze in de buurt is? Iemand tips die hetzelfde al heeft meegemaakt?
Vriendelijke Groeten Brent
Wat voor gsm toestel heb je? en wat voor Abonnement bij Orange?
Want je zegt ik heb 4G en wifi altijd aanstaan. Maar de gsm toestel zal altijd het sterkste signaal pakken wat er op dat moment voorradig is. Dus moest je wifi toch zwak zijn kan je toestel dus automatisch overgaan naar 4G.
Iphone 11, ik heb dit nog nooit meegemaakt wanneer ik thuis aan het surfen ben.
Kan ik hier iets aan doen zodat ik niet dit gehele bedrag moet betalen?
Hoe kan ik die limiet aanpassen in mijn Orange app?
Dat extra bedrag dien je sowieso te betalen het is je eigen verbruik geweest ondanks of je dit wel of niet in de gaten hebt. Je kan het natuurlijk altijd navragen maar ik vrees er voor dat je gewoon het gehele bedrag dient te betalen.
Op je iPhone moet je eens kijken bij je instellingen , mobiele data en daar staat wifi assistentie . Zet die knop uit want elke keer dat je wifi signaal slecht is zal je iPhone dus overgaan op mobiele data. Je kan ook gewoon je mobiele data geheel uitzetten zodat je zeker bent dat je niet op mobiele data komt op het moment dat je wifi slecht is.
Je kan in de My Orange app je data limiet aanpassen. Enkele uitzondering is de Go Unlimited die heeft onbeperkte data dus daar zit geen limiet op.