Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-24 15h04
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag ik heb zo juist mijn achterstallige kosten betaalt van mijn abonnement en vroeg me af wanneer dat ik weer aangesloten zou zijn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je het via My Orange app gedaan hebt weten ze het direct bij Orange. Bij een gewone overschrijving duurt minimaal 1 werkdag - soms meerdere, afhankelijk van wanneer je het aan de bank doorgeeft
Hoe kan ik mijn facturen betalen? | Orange België
Je kan niet meer bellen omdat je te laat hebt betaald? Als je je factuur online betaalt via je Klantenzone activeren wij je nummer in enkele minuten.
Hopelijk duurt het niet te lang
Als je het via My Orange app gedaan hebt weten ze het direct bij Orange. Bij een gewone overschrijving duurt minimaal 1 werkdag - soms meerdere, afhankelijk van wanneer je het aan de bank doorgeeft
Hoe kan ik mijn facturen betalen? | Orange België
Je kan niet meer bellen omdat je te laat hebt betaald? Als je je factuur online betaalt via je Klantenzone activeren wij je nummer in enkele minuten.
Hopelijk duurt het niet te lang
Oké dank u wel en nee heb het niet via de app zelf gedaan dus zal afwachten
Dan zal het minimum tot morgen wachten zijn, denk ik