annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abbonement - Reactivatie

Topic gestart op: 23-04-24 15h04

Antwoorden: 3 antwoorden

Quinten24
Aspirant verkenner

Abbonement - Reactivatie

OPGELOST

Goedemiddag ik heb zo juist mijn achterstallige kosten betaalt van mijn abonnement en vroeg me af wanneer dat ik weer aangesloten zou zijn

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Als je het via My Orange app gedaan hebt weten ze het direct bij Orange.  Bij een gewone overschrijving duurt minimaal 1 werkdag - soms meerdere, afhankelijk van wanneer je het aan de bank doorgeeft

Hoe kan ik mijn facturen betalen? | Orange België

Je kan niet meer bellen omdat je te laat hebt betaald? Als je je factuur online betaalt via je Klantenzone activeren wij je nummer in enkele minuten.

Hopelijk duurt het niet te lang

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Als je het via My Orange app gedaan hebt weten ze het direct bij Orange.  Bij een gewone overschrijving duurt minimaal 1 werkdag - soms meerdere, afhankelijk van wanneer je het aan de bank doorgeeft

Hoe kan ik mijn facturen betalen? | Orange België

Je kan niet meer bellen omdat je te laat hebt betaald? Als je je factuur online betaalt via je Klantenzone activeren wij je nummer in enkele minuten.

Hopelijk duurt het niet te lang

Quinten24
Aspirant verkenner

Oké dank u wel en nee heb het niet via de app zelf gedaan dus zal afwachten 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan zal het minimum tot morgen wachten zijn, denk ik

Leden met de meeste pluimen