annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abo met toestel mate 20 lite

Topic gestart op: 17-11-18 11h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Darkofficer
Aspirant verkenner

Abo met toestel mate 20 lite

OPGELOST

Op de site vind je terug dat je met koala smartphone een huawei mate 20 lite kan nemen aan 9e.

Als je al klant bent wordt je doorverwezen naar de klantenzone om het tariefplan aan te passen en een toestel te kiezen. Maar daar is de keuze dan opeens veel beperkter en is deze niet te kiezen. Blijkbaar zijn hun verschillende databases niet gesynchroniseerd? Of is dit mss niet geldig voor klanten dan

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Darkofficer ja u heeft gelijk is inderdaad zonder afbetaling bij de bank maar is met afbetaling bij Orange zelf. 

Dan zal of dit pas een recente actie zijn wat u nog niet ziet in uw klantenzone en zal het nog opgeladen dienen te worden of dit is een actie die enkel te verkrijgen is in de shop . Dit om eventueel vele bestellingen tegen te kunnen gaan online zodat alles niet vast loopt en iedereen een toestel kan nemen . Als ik u was stond ik al in de winkel voor deze heel bijzondere prijs . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Darkofficer deze actie is geldig voor iedereen dus ook voor bestaande klanten. Enkel de klanten die al een abonnement met toestel hebben en dit pas heel recent moeten inderdaad wachten op een eventueel nieuw voor stel om er een toestel bij te nemen. 

Maar u heeft het over 9 euro dus dat wil zeggen dat u uw toestel in de winkel moet gaan halen. Die 9 euro wordt namelijk gekoppeld aan een afbetalings plan van de bank en dat kan u zelf via de klantenzone niet online in geven daarvoor moet u naar een shop. Moest u dat doen zou ik willen adviseren voor 17 uur daar te zijn geweest want de banken stoppen om 17 uur met goedkeuringen voor een crediet aanvraag en neem ook drie recente loon stroken mee niet ouder dan drie maanden.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Darkofficer
Aspirant verkenner

Voor zover ik zie is deze niet met afbetaling. 

https://eshop.orange.be/nl/mobiel/abonnementen-met-smartphone/koala-smartphone/huawei-mate-20-lite-z...

De persoon heeft op dit moment nog geen abo met toestel. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Darkofficer ja u heeft gelijk is inderdaad zonder afbetaling bij de bank maar is met afbetaling bij Orange zelf. 

Dan zal of dit pas een recente actie zijn wat u nog niet ziet in uw klantenzone en zal het nog opgeladen dienen te worden of dit is een actie die enkel te verkrijgen is in de shop . Dit om eventueel vele bestellingen tegen te kunnen gaan online zodat alles niet vast loopt en iedereen een toestel kan nemen . Als ik u was stond ik al in de winkel voor deze heel bijzondere prijs . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen