annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement aanvragen onder bewindvoering

Topic gestart op: 25-04-22 17h34

Antwoorden: 5 antwoorden

annemiep
Aspirant verkenner

Abonnement aanvragen onder bewindvoering

Mijn man is bewindvoerder van onze zoon. We willen een abonnement aanvragen voor hem. Hoe moeten we dit aanpakken? 

Bij Base vind ik daar info over terug, maar hoe gaat dat bij Orange? 

Dank u

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
glenndroogmans
Gewaardeerd verkenner

Hoi ik ben met me ex uit elkaar gegaan en moest gsm abnoment overnemen ik sta ook onder bewindvoerder bij advocaat hij moest da op papier zette door sturen naar orange hoofd burea zun sturen dan naar bewindvoerder dak naar winkel kan gaan met hetzelfde papier en dan doen zei de aanvraag kan wel even duren dat het inorde is bij muj komt het ook inorde na het weekend pas ben vandaag geweest ze vragen wel geduld maar ben er content van orange 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@annemiep goedemorgen,

probeer eens even via FB-Messenger je vraag te stellen?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
annemiep
Aspirant verkenner

Dank u, heb ik ook al geprobeerd, zonder succes want ze antwoorden niet 🤷‍♀️

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@annemiep 

Vind ook niet direct iets terug hierover wat je direct kan en moet doen. Zou anders eens langs een shop gaan dus de bewindvoerder samen met de persoon die een abonnement wil. Daar kunnen ze je toch wel wat informatie geven vermoed ik en misschien ook wel direct alles in orde maken. Neem zeker iets mee van papieren en de pas en dan kunnen ze dat ter plaatse bekijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen