Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-23 22h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Waarom worden nieuwe klanten beloond met levenslange korting op een abonnement maar vaste klanten van 20 jaar krijgen niks
Als je een special edition hebt van een bepaald type abonnement dan krijg je al elke maand een korting , in mijn geval is dit Go extreme special edition en heb elke maand een korting van 10 euro , is echt wel een zeer goed abonnement voor mij .
Groeten
Wel, Orange is een onderneming. Een onderneming, of zelfs een eenmanszaak, ziet graag het zakencijfer stijgen. Daarom een lokkertje voor nieuwe klanten
Wat de bestaande betreft. Niemand wil zijn zakencijfer zien dalen. Kans is groot dat een deel van de Go Intense abonnementen ineens Go Plus wordt
Dat heet klanten lokken , vrij vertaald.
Maar ja je hebt een punt hoor ik ben ook voorstander dat een bestaande trouwe klant ook wel eens een extra kan en mag krijgen. Maar in de praktijk je krijgt eerst een korting daarna betaal je de volle mep.
Dus ja toen je klant werd had je ook die voordelen maar nu krijgen de nieuwe klanten het voor de rest zolang ze klant blijven.