Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-20 23h32
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
17 december loopt mijn 2jarig contract met smartphone af.
Moet ik wachten tot 17 december om een nieuw tarief en smartphone te kiezen of kan ik eerder?
Wat met de resterende dagen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bram17 je kan altijd wachten tot je contract gedaan is en dan eens een afspraak maken in een shop of online bestellen.
Moest je eerder op een promo in willen gaan omdat je nu de gsm van je dromen ziet aan een voordelige prijs kan je ook al eerder een omschakeling doen. Kijk eens na wat de eventuele restwaarde is van je huidige toestel want tot 17 december zal dat ook niet heel veel zijn. Die paar euro die je hebt als restwaarde zal het denk ik ook niet maken het zullen geen honderden euro's zijn.
Bij je volgende factuur zal je die restwaarde ook pas zien dus tussen de opzeg of beter de aankoop van je nieuwe toestel en nieuw abonnement.
Dat is dan het tweede waar ik even op wil komen , je hebt misschien nu nog een oud abonnement maar die zijn dus niet meer te krijgen. Als je nu gaat voor een nieuw toestel krijg je een nieuw Go abonnement. Het Go abonnement kan je kiezen naar keuze van wat je gaat gebruiken maar houd er ook rekening mee dat je nu bij verschillende toestellen ook een Go data plan hebt. Het Go data plan beslist namelijk jou korting en hoe meer data jij kiest in dat plan des te meer korting je hebt. Andersom is het natuurlijk hoe minder data jij kiest des te minder korting je krijgt.
Dit is een willekeurig voorbeeld wat ik even genomen heb ( toevallig van Samsung S10 Lite ) maar ik wil je er even mee aangeven dat je de prijs verschillen ziet. Dus de prijs die bij het Go data plan staat komt erbij bij je maandelijks abonnement houd daar rekening mee.
Voorbeeld : je neemt een Go plus aan € 20 per maand met smart data aan € 10 = € 30 per maand.
Dat Go data plan is niet bij elk toestel maar online kan je dat eens bekijken.
https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm
@Bram17 je kan altijd wachten tot je contract gedaan is en dan eens een afspraak maken in een shop of online bestellen.
Moest je eerder op een promo in willen gaan omdat je nu de gsm van je dromen ziet aan een voordelige prijs kan je ook al eerder een omschakeling doen. Kijk eens na wat de eventuele restwaarde is van je huidige toestel want tot 17 december zal dat ook niet heel veel zijn. Die paar euro die je hebt als restwaarde zal het denk ik ook niet maken het zullen geen honderden euro's zijn.
Bij je volgende factuur zal je die restwaarde ook pas zien dus tussen de opzeg of beter de aankoop van je nieuwe toestel en nieuw abonnement.
Dat is dan het tweede waar ik even op wil komen , je hebt misschien nu nog een oud abonnement maar die zijn dus niet meer te krijgen. Als je nu gaat voor een nieuw toestel krijg je een nieuw Go abonnement. Het Go abonnement kan je kiezen naar keuze van wat je gaat gebruiken maar houd er ook rekening mee dat je nu bij verschillende toestellen ook een Go data plan hebt. Het Go data plan beslist namelijk jou korting en hoe meer data jij kiest in dat plan des te meer korting je hebt. Andersom is het natuurlijk hoe minder data jij kiest des te minder korting je krijgt.
Dit is een willekeurig voorbeeld wat ik even genomen heb ( toevallig van Samsung S10 Lite ) maar ik wil je er even mee aangeven dat je de prijs verschillen ziet. Dus de prijs die bij het Go data plan staat komt erbij bij je maandelijks abonnement houd daar rekening mee.
Voorbeeld : je neemt een Go plus aan € 20 per maand met smart data aan € 10 = € 30 per maand.
Dat Go data plan is niet bij elk toestel maar online kan je dat eens bekijken.
https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm