Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-22 12h18
Antwoorden: 3 antwoorden
goedemiddag,
zondag 28 November bestel ik een smartphone in combinatie meet een data plan. (Toestel goedkoper betalen en 2jaar contractuele verbintenis)
Levering binnen 48u (ik begrijp dat dit extreem snel is maar beloof het dan ook niet als het niet haalbaar is 🙂 )
Alles loopt perfect, toestel wordt betaald met Bancontact en krijg hierover een bevestigingsmail.
hier begint de miserie.
Woensdag:
klanten dienst bereiken duurt 1.5 uur
-) lijn blokkeert na 45 min te hebben gewacht vlak na de melding u kan een bericht inspreken. (Geen muziek meer niets)
-) 1 ste collega die ik vastkrijg bij 2de poging zet me terug in wacht en gesprek opnieuw onderbroken.
-) 2de collega: ahja er is iets fout bij activatie, ik pas het nu aan en ten laatste morgen krijgt u bericht hierover. Terwijl ik perfect bereik heb op mijn nieuwe nummer dus is actief.
donderdag (niets vernomen)
-) nieuwe collega: er zit een fout in ons systeem ik zet het op hoogste prioriteit. U hoort binnen 24u hierover.
-) orange shop manager: ja bekwame mensen in de shop kunnen niet in die systemen en de onbekwame mensen van de klantendienst kunnen dit wel…
als de eigen managers dit al zeggen ……
vrijdag ( niets vernomen)
maandag
klantendienst begint vandaag te vertellen dat ik nog geen 3 maanden dit gsm nummer heb en dus geen recht heb op dit toestel??!! (Nergens staat dit vermeld in de voorwaarden) En aangezien de betaling is gelukt lijkt me dit persoonlijk verzonnen om er van af te zijn.
het is 2022 en orange is enkel bereikbaar via telefoon en social media (dit duurt dagen!)
volgens mij heeft het management het NIET onder controle daar. Een persoonlijke mening 🙂
De opzegging van mijn vorige provider hebben zo uiteraard al gedaan zodat ze kunnen beginnen factureren.
ik ben ten einde rade en mijn frustratie meter loopt richting de 100%.
Heb je papieren bewijs dat je minstens 3 maand klant moet zijn? Dit kan absoluut NIET, NERGENS, NOOUT VAN GEHOORD!
Gebruik dit als bemiddelingsmateriaal als ze nogsteeds moeilijk doen want het kan echter niet dat volgens mij echter niet. Dan zou dit WETTELIJK ergens goed vermeld moeten staan!
En als ze klanten willen dan moeten ze het toestel meegeven, staat zo op hun website, wordt klant met smartphone.
In de winkel wordt alles in 1, 2, 3 in orde gebracht.
Hun website heeft vaak fouten maar pak screen shots dan heb je bewijs materiaal!
Laat je niet doen!
Hallo @Goriske1993 ,
Sorry om dit te lezen 😞
Als je een abonnement had bij jouw vorige operator en je hebt dit nummer bij Orange behouden ..... Anders is er een wachttijd van 3 maanden.
Je kan contact met ons op FCB opnemen om het verzoek te analyseren
Rizlaine
Ik heb behoud van nummer gedaan inderdaad …