annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone verlengen in klantenzone lukt niet

Topic gestart op: 28-07-18 14h19

Antwoorden: 2 antwoorden

Milanay
Aspirant verkenner

Abonnement met smartphone verlengen in klantenzone lukt niet

Mijn abonnement,dolfijn 25 smarphone, loopt af in augustus. Nu wilde ik weer hetzelfde abonnement aangaan weer voor 24 maanden. Ik heb in de klantenzone mijn tariefplan aangepast dus weer naar dolfijn 25 met smarphone. Maar nergens kan ik dus een gsm selecteren en betalen. Hoe krijg ik dit nu opgelost?

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn abonnement,dolfijn 25 smarphone, loopt af in augustus. Nu wilde ik weer hetzelfde abonnement aangaan weer voor 24 maanden. Ik heb in de klantenzone mijn tariefplan aangepast dus weer naar dolfijn 25 met smarphone. Maar nergens kan ik dus een gsm selecteren en betalen. Hoe krijg ik dit nu opgelost?

Ugh @Milanay,

 

Aangezien er een restwaarde verbonden is aan je toestel, ondervind je hinder om je abonnement te verlengen.

 

Verstuur gerust een (rook)seintje naar onze Orange-stamleden! Zij kunnen deze netelige situatie voor je ontmijnen.

 

Weet jij al welk toestel je hart heeft gestolen?

 

🐺 Totems Groet 🐺

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Milanay

Loopt uw abonnement niet gewoon door tot je het zelf opzegt?

En is het niet eenvoudiger om even langs een shop te gaan en een foon uit te kiezen? Dan is de administratie ook meteen in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen