annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement overzetten op eigen naam

Topic gestart op: 29-07-19 16h25

Antwoorden: 4 antwoorden

Anke
Rekruut scout

Abonnement overzetten op eigen naam

Ik moet binnenkort mijn eigen abonnement beginnen betalen (joepie, een diploma én een job). Graag had ik dus het abonnement "overgenomen", sinds het nu nog op naam staat van mijn ouders. 

Ik ben ook al lang klant, onder de naam van mijn ouders (meer dan 4j) kan ik dan ook de voordelen meenemen? Het zou zonde zijn te weten dat mijn ouders in mijn naam al zo lang een abonnement betalen en ik nu volledig als nieuwe klant zou behandelt worden, sinds ik toch al lang tevreden ben van Orange en al lang "klant" ben 😞  

Dus TL;DR Kan ik het abonnement overnemen dat nu op naam van mijn ouders staat én kan ik mijn voordelen als trouwe klant blijven behouden?

Labels (3)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
IvanM
Orange-werknemer

Hallo @Anke 

Je kan dit nu gewoon online via onze web form

Zowel je ouders als jij krijgen daarna een mail dat we de aanvraag ontvangen hebben en ermee aan de slag gaan. Veel succes!

 Ivan

Cdt24801
Wijze
Wijze


@IvanM  schreef:

Hallo @Anke 

Je kan dit nu gewoon online via onze web form

Zowel je ouders als jij krijgen daarna een mail dat we de aanvraag ontvangen hebben en ermee aan de slag gaan. Veel succes!

 Ivan


Zoals ik zei, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anke  u gaat hiervoor een overname formulier moeten invullen. Alle voordelen zullen wel kmen te vervallen voor zo ver ik weet dus het is wel belangrijk te weten welke voordelen u bedoeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anke 

Zoiets zul je moeten gaan bedisselen in een Shop of bij de klantendienst, maar ik heb er weinig hoop op ....

Natuurlijk weet je nooit, de wonderen zijn de wereld niet uit, en niet geschoten is altijd mis ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen