Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-07-19 16h25
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik moet binnenkort mijn eigen abonnement beginnen betalen (joepie, een diploma én een job). Graag had ik dus het abonnement "overgenomen", sinds het nu nog op naam staat van mijn ouders.
Ik ben ook al lang klant, onder de naam van mijn ouders (meer dan 4j) kan ik dan ook de voordelen meenemen? Het zou zonde zijn te weten dat mijn ouders in mijn naam al zo lang een abonnement betalen en ik nu volledig als nieuwe klant zou behandelt worden, sinds ik toch al lang tevreden ben van Orange en al lang "klant" ben 😞
Dus TL;DR Kan ik het abonnement overnemen dat nu op naam van mijn ouders staat én kan ik mijn voordelen als trouwe klant blijven behouden?
@Anke u gaat hiervoor een overname formulier moeten invullen. Alle voordelen zullen wel kmen te vervallen voor zo ver ik weet dus het is wel belangrijk te weten welke voordelen u bedoeld.
Zoiets zul je moeten gaan bedisselen in een Shop of bij de klantendienst, maar ik heb er weinig hoop op ....
Natuurlijk weet je nooit, de wonderen zijn de wereld niet uit, en niet geschoten is altijd mis ...