annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement laat op zich wachten

Topic gestart op: 27-06-18 22h48

Antwoorden: 2 antwoorden

Chaimss98
Aspirant verkenner

Activatie abonnement laat op zich wachten

Ik ben van een dolfijn zen overgeschakelt naar een koala abonnement van 20euro per maand. Nu zit het zo dat ik mijn internet gewoon niet krijg. Ik hoor 4G internet te krijgen maar mijn abonnement staat nog steeds als dolfijn zen in mijn app? 

Ik vind het zeer vervelend dat ik geen gebruik kan maken van mijn 4G. Ik had mijn dolfijn zen abbonement op 9juni 2018 geactiveerd en ben op 18juni overgeschakelt naar een Koala. Maar tevergeefs is het nog steeds niet in orde. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen?

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben van een dolfijn zen overgeschakelt naar een koala abonnement van 20euro per maand. Nu zit het zo dat ik mijn internet gewoon niet krijg. Ik hoor 4G internet te krijgen maar mijn abonnement staat nog steeds als dolfijn zen in mijn app? 

Ik vind het zeer vervelend dat ik geen gebruik kan maken van mijn 4G. Ik had mijn dolfijn zen abbonement op 9juni 2018 geactiveerd en ben op 18juni overgeschakelt naar een Koala. Maar tevergeefs is het nog steeds niet in orde. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen?

Ugh @Chaimss98,

 

Heb je reeds contact opgenomen met onze klantendienst? Zij kunnen nagaan waarom je tariefwijziging op zich laat wachten.

 

Het is wel zo, dat vorige week de systemen wat vertraging hebben opgelopen. Maar de Orange-stamleden spanden zich massaal in om de achterstand in te halen. Als dat geen indianentooi verdient? 😉 

 

De verandering van je tarief zal dan ook zichtbaar worden in je My Orange app.

 

Totems 🐨Groet

Cdt24801
Wijze
Wijze

Vreemd, ik ben van Panter LE geswitched naar Koala LE  en dat was op minder dan een week helemaal in orde.

Het zou er natuurlijk iets mee te maken kunnen hebben dat je pas klant bent (09 juni) en reeds 9 dagen later (18 juni) uw abonnement wijzigt. Dat is wel een erg korte periode ....

Ik zou zeggen, geef ze de tijd ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen