annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

Topic gestart op: 05-06-19 23h29

Antwoorden: 5 antwoorden

Anneleen
Aspirant verkenner

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

Al meer dan 2 weken problemen met activatie van mijn nieuwe abonnement! 

Ondertussen al 7 dagen geen netwerk. Klantendienst werkt ook absoluut niet mee! 

Goed bezig Orange! Zeer ontevreden klanten hier! We blijven geen minuut langer bij jullie! 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Al meer dan 2 weken problemen met activatie van mijn nieuwe abonnement! 

Ondertussen al 7 dagen geen netwerk. Klantendienst werkt ook absoluut niet mee! 

Goed bezig Orange! Zeer ontevreden klanten hier! We blijven geen minuut langer bij jullie! 

Ugh @Anneleen,

 

Ik snap volkomen je frustratie :'(. Mag ik je vragen een rookseintje te versturen via de sociale kanalen Facebook of Twitter. Dan kunnen de Orange-stamleden je dossier grondig doornemen. Ze wachten alvast op je rooksein!

 

Alvast bedankt voor je bizongeduld

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Anneleen 

Jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met Orange, maar de problemen liggen inderdaad niet altijd bij de nieuwe operator. 

MIjn nummer is paar dagen geleden van Base naar Orange gegaan en ik heb geen enkel probleem ervaren, het ging super vlot, denk dat er verschillende factoren hebben meegespeeld waarom het bij u niet zo vlot ging, zowel aan de kant bij Orange als bij je oude operator. Had je misschien nog even geduld gehad, dan had het zeker in orde geweest en moest je niet overstappen naar een andere operator. Maar ik begrijp uw frustratie.

0 pluimen
Anneleen
Aspirant verkenner

Ik heb over het algemeen enorm veel geduld. Maar meer dan 2 weken, waarvan ondertussen al 8 dagen absoluut geen netwerk en tientallen telefoons naar de klantendienst lijkt mij wel wat overdreven... 

Volgens hen werkt alles ook perfect, hoe vaak ik ook aangeef dat dit niet het geval is. Gevolg is dat ze een dossier aanmaken en hier verder niets mee doen (ah nee, want volgens hen is er geen probleem). Mijn geduld is echt meer dan op... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anneleen  hoe heeft u het abonnement aangevraagd? Als u dit online deed krijgt u een brief thuis gestuurd met daarin een activatie code. Deze dient u dan met een link https://eshop.orange.be/nl/activeren te activeren. Daar bestel nummer in geven en dan krijgt u een sms in minimaal  48 uur dat uw oude provider weg valt. Orange simkaart in uw toestel en het is in orde.

 

Moest u het in de winkel gedaan hebben krijgt u uw papieren en in minimaal 48 uur een sms ter activatie. 

Orange simkaart in uw toestel en het is in orde.

Moest het niet in orde geraken zoals u al aangeeft bel ook naar de oude provider en vraag daar ook wat er aan de hand is. Het kan namelijk zijn dat Orange uw nummer niet heeft over gekregen om een bepaalde reden denk aan spelfouten in uw naam , verkeerd nummer , openstaand saldo bij de oude provider , nummer niet meer actief dus opgezegd . Deze dingen spelen een grote roil bij de oude provider. Kan ook zijn dat er veel activeringen zijn bij Orange waardoor de wachttijd wat langer is door vele aanvragen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen