Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-18 09h44
Antwoorden: 5 antwoorden
Gisteren werd mijn nieuw abonnement Koala (met nieuw, tot nu toe onbekend nummer) bij Orange geactiveerd. Deze activatie heb ik per e-mail ontvangen.
Op dit moment heb ik nog altijd geen provider aanduiding op mijn GSM. Bij mijn briefwisseling heb ik ook geen GSM nummer ontvangen?
Ook heb ik geen uitleg gekregen voor de activatie van Coyote en ik heb ook nergens een klantnummer ontvangen.
In mijn e-mail, dat de aankoop goed verlopen was, stond dat in de briefwisseling die ik per post zou ontvangen alle informatie stond, maar daar zat enkel de SIIM kaart in, samen met de bestelnummer.
Bellen naar Orange gaat ook niet rechtstreeks, want daarvoor heb je een GSM nummer nodig.
Via Facebook heb ik ondertussen ook al geprobeerd.
Zou het kunnen dat er iets is misgelopen?
De GSM opnieuw opgestart. Helpt ook niet. Ik zal nog even moeten wachten denk ik.