annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie sim-kaart laat op zich wachten

Topic gestart op: 08-05-19 12h20

Antwoorden: 10 antwoorden

VanSig
Gewaardeerd verkenner

Activatie sim-kaart laat op zich wachten

OPGELOST

Ik heb op 30/04/2019 een abonnement op Orange genomen. Maandag kreeg ik al mijn sim-kaart, maar die moest nog geactiveerd worden. Dat heb ik meteen gedaan, maar toen kreeg ik een mail dat ik moest wachten op een andere mail om de activatie te kunnen voltooien. Die had ik binnen de 24u moeten ontvangen, intussen zijn we al 48u verder.

Mijn abonnement bij Proximus was al verlopen de dag dat ik het abonnement nam. Ik heb gevraagd om behoud van nummer. Kan het daaraan liggen dat het wat langer duurt? Zo ja, hoe lang gaat dit nog duren?

Alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@VanSig  ik begrijp wat u bedoeld van het kastje naar de muur bij Proximus. Heb klanten genoeg daar uit de problemen geholpen jammer genoeg maar dat is een heel ander verhaal. Wat u beste doet is het volgende , ga naar een Orange shop en leg daar de situatie in het kort uit. Eventueel wordt er eerst een stopzetteing gedaan van de nieuwe aanvraag en komt er gewoon weer een geheel nieuwe aanvraag. Daarbij vraagt u een nieuw nummer en dan eigenlijk bent u zo goed als meteen actief en bereikbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@VanSig  dan zou ik eigenlijk meteen eens ff Proximus contacteren of dat uw nummer nog wel actief is. Want moest dit niet actief zijn en dat ze het hebben opgezegd dan kan Orange het niet overnemen dan krijgen deze een melding dat het nummer niet actief is. Heb jammer genoeg vaker meegemaakt dat Proximus nummers stop zet als een klant wil overstappen . En een verlopen abonnement wil ook meestal zeggen stop zetting nummer. Dat betekend als u het nummer zou willen behouden meteen bellen met Proximus en het nummer op een prepaidkaat zetten zodat er een activering is van het nummer zodat Orange het als nog kan overnemen. Tweede optie is een nieuw nummer nemen bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
VanSig
Gewaardeerd verkenner

Heb eerlijk gezegd geen zin meer om contact met Proximus op te nemen. Als je al binnen geraakt word je van het kastje naar de muur gezonden, en als ze het niet weten krijg je geen antwoord meer.

Kan ik dan gewoon een nieuw nummer aanvragen bij Orange? Hoe doe ik dit dan?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@VanSig  ik begrijp wat u bedoeld van het kastje naar de muur bij Proximus. Heb klanten genoeg daar uit de problemen geholpen jammer genoeg maar dat is een heel ander verhaal. Wat u beste doet is het volgende , ga naar een Orange shop en leg daar de situatie in het kort uit. Eventueel wordt er eerst een stopzetteing gedaan van de nieuwe aanvraag en komt er gewoon weer een geheel nieuwe aanvraag. Daarbij vraagt u een nieuw nummer en dan eigenlijk bent u zo goed als meteen actief en bereikbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


VanSig
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat dat het beste zal zijn. Bedankt voor de hulp!

patrick2
Wijze
Wijze

@VanSig  graag gedaan en hopelijk kan ik u meer hulp bieden met dergelijke vragen in de toekomst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen