Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-19 12h20
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op 30/04/2019 een abonnement op Orange genomen. Maandag kreeg ik al mijn sim-kaart, maar die moest nog geactiveerd worden. Dat heb ik meteen gedaan, maar toen kreeg ik een mail dat ik moest wachten op een andere mail om de activatie te kunnen voltooien. Die had ik binnen de 24u moeten ontvangen, intussen zijn we al 48u verder.
Mijn abonnement bij Proximus was al verlopen de dag dat ik het abonnement nam. Ik heb gevraagd om behoud van nummer. Kan het daaraan liggen dat het wat langer duurt? Zo ja, hoe lang gaat dit nog duren?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@VanSig ik begrijp wat u bedoeld van het kastje naar de muur bij Proximus. Heb klanten genoeg daar uit de problemen geholpen jammer genoeg maar dat is een heel ander verhaal. Wat u beste doet is het volgende , ga naar een Orange shop en leg daar de situatie in het kort uit. Eventueel wordt er eerst een stopzetteing gedaan van de nieuwe aanvraag en komt er gewoon weer een geheel nieuwe aanvraag. Daarbij vraagt u een nieuw nummer en dan eigenlijk bent u zo goed als meteen actief en bereikbaar.
Ik ben naar de Orange shop geweest. Daar vertelde men mij dat het nummer behouden zo goed als onmogelijk is eens je nummer niet meer actief is bij je vorige provider.
Ik heb nu een nieuw nummer met een andere sim-kaart en kon na een uur al bellen. Mijn domiciliëring werd ook overgezet en dus zou alles nu in orde moeten zijn. Mocht er toch nog een mail komen voor mijn oude nummer met de eerste sim-kaart moet ik die gewoon negeren.
Nogmaals bedankt. Ik had zo wel erg lang kunnen wachten. Heel vriendelijke mevrouw trouwens.