Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-18 11h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een week geleden een abonnement + smartphone besteld. Het zou na activering van de simkaart online max 1 werkdag duren vooraleer deze geactiveerd zou zijn en mijn smartphone opgestuurd zou worden. Dit zijn er ondertussen al 3... Is het normaal dat het even wat langer duurt als je van een andere provider komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.
@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.
excuseer hier ben ik zoals verwacht terug nog steeds geen activatie mogelijk erg beloofd na 24u nog steeds niets ik ben het stilaan kotsbeu
@Kaatje123 dat is wel spijtig te horen dat er nog geen activatie gebeurd is. Begrijp heel goed dat je het stillekes beu begint te worden. Misschien toch zelf nog eens bellen om te vragen hoe het er mee staat ? Hopelijk heb je nog wel ontvangst bij je oude provider zodat je kan bellen en gebeld worden.
ik kan niet bellen nog gebeld worden en heb het virus kan niet buiten echt wat een beetje daar