annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activering simkaart

Topic gestart op: 24-08-18 11h04

Antwoorden: 5 antwoorden

LynnM
Aspirant verkenner

Activering simkaart

OPGELOST

Ik heb een week geleden een abonnement + smartphone besteld. Het zou na activering van de simkaart online max 1 werkdag duren vooraleer deze geactiveerd zou zijn en mijn smartphone opgestuurd zou worden. Dit zijn er ondertussen al 3... Is het normaal dat het even wat langer duurt als je van een andere provider komt? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kaatje123
Gewaardeerd verkenner

excuseer hier ben ik zoals verwacht terug nog steeds geen activatie mogelijk erg beloofd na 24u nog steeds niets ik ben het stilaan kotsbeu

patrick2
Wijze
Wijze

@Kaatje123  dat is wel spijtig te horen dat er nog geen activatie gebeurd is. Begrijp heel goed dat je het stillekes beu begint te worden. Misschien toch zelf nog eens bellen om te vragen hoe het er mee staat ? Hopelijk heb je nog wel ontvangst bij je oude provider zodat je kan bellen en gebeld worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kaatje123
Gewaardeerd verkenner

ik kan niet bellen nog gebeld worden en heb het virus kan niet buiten echt wat een beetje daar

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen