Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-23 10h51
Antwoorden: 10 antwoorden
Wat een soep bij Orange... letterlijk urenlang getelefoneerd met klantendienst en niemand die ook maar 1 probleem kan oplossen.
- Sinds enkele weken geleden overgeschakeld van particulier abonnement naar abonnement als zelfstandige. Dit voor 3 GSM-abonnementen en 1 internet abonnement.
- Voor zelfstandigen (zie website) zit bij internet 4G Back-up in het pakket. Dit betekent dat, als het bekabeld internet zou wegvallen, je kan terugvallen op 4G om je zaken verder te blijven runnen. Het toestelletje om dit te bekomen is nooit verzonden. Contact opgenomen: ik moest nog even wachten. 2 weken later terug contact opgenomen: men zegt dat dit een betalende dienst is. Ik zeg dat het anders op de website staat, en mij anders is verteld -> discussie waarna de lijn werd verbroken door klantendienst. Teruggebeld, nieuwe persoon aan de lijn die zegt dat dit idd moet opgestuurd worden. Het snelst was om het formulier terug in te vullen zodat ze mij terugbellen. Er werd teruggebeld, gezegd dat ik idd gelijk had, maar dat de klantendienst mij daarbij moet helpen. In totaal 9 (!!!) verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Uiteindelijk is een "dossiertje" aangemaakt, men zou mij binnen de 24u contacteren. Dat was vorige week, niemand meer gehoord.
- Ik had gekozen voor TV Lite als optie in mijn abonnement. Aangezien er (gekende) castingproblemen zijn tussen IOS en Chromecast lukt dit bij ons ook niet (geprobeerd op verschillende toestellen, enz). Ik bel naar klantendienst om deze dienst op te zeggen: men kan niet omdat het "niet actief staat". Het werkt nochtans wel, maar enkel de casting werkt niet. Probleem dus niet opgelost.
- Klantenzone: sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen in de klantenzone. Geprobeerd om te resetten, geen oplossing. Zowel via ItsMe als via login/wachtwoord. Verschillende browsers, private session, enz. Geen oplossing. Klantendienst gebeld, ze hebben reset uitgevoerd: probleem blijft hetzelfde. Teruggebeld: geen oplossing.
In totaal zijn 2 gesprekken door Orange afgebroken op een klantonwaardige manier. De andere gesprekken brachten geen oplossing. Al mijn problemen blijven bestaan, de facturen blijven lopen, maar NIEMAND die mij helpt.
Ronduit schandalig.
Nog 1 week... en dan zal alles overgezet worden naar een concurrent...
Hallo @thovenaar,
Ik kan alleen maar antwoorden op het probleem van de klantenzone. Het probleem ligt niet bij jou. Zoals chrisc het aangeeft, ben je zeker niet alleen. Ik zit ook met dit probleem. 2x gereset en geen oplossing. Kan niet aanloggen, niet via wachtwoord noch via itsme. Vandaag opnieuw gebeld. Na veel geduld kan ik je dit meegeven. Het is een technisch probleem bij Orange zelf, je bent er voor niets tussen en je kan ook zelf niets doen. Ze zijn er wel mee bezig maar op dit ogenblik kunnen ze wel niet zeggen wanneer het juist opgelost zal geraken. Zodra het opgelost is geraakt zal je hieromtrent een mail ontvangen.
Ik begrijp zeer goed je frustratie en je wens om van provider te veranderen. Je ziet zelf wat je doet maar ik kan je verzekeren dat geduld en vriendelijkheid helpt en dat je bij een andere provider niet perse beter gediend zal worden. Ik stapte recent van een andere welbekende provider naar Orange en ben steeds blij dat ik het gedaan heb, ook al was mijn switch verre van easy. Ook met het overnemen van mijn vaste lijn moest ik flink wat geduld hebben en heb ik vaak moeten bellen naar de klantendienst. Toch ben ik bij Orange beter dan tevoren.
Ik zou zeggen : zeker niet opgeven en heb vooral geduld en alles kan dan in orde. De medewerkers van de klantendienst zijn ook maar mensen en incasseren dag in dag uit de frustratie van vele gebruikers.
Veel succes ;o)
Ter info, zie ook deze post.
Ik heb intussen ook getweet met hun CEO getagged. 😉
Beste @thovenaar , ik zit met hetzelfde probleem, bij ons sleept het al 11 dagen aan. Zie ook mijn thread. Orange support is nauwelijks bereikbaar en lost nooit iets op, dagelijks bellen we meerdere keren.
Customer (Don't) Care bij Orange is een ramp!
Bij ons heeft men bij Orange een van onze GSM nummer geschrapt bij de behandeling van een ander dossier en CS krijgt het niet terug actief.
De MyOrange portal werkt bij ons ook niet meer.
Intussen klacht ingediend bij de ombudsdienst telecommunicatie.
We denken er ook aan om bij Orange weg te gaan.