annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Allerhande problemen - niemand die helpt

Topic gestart op: 14-02-23 10h51

Antwoorden: 10 antwoorden

thovenaar
Gewaardeerd verkenner

Allerhande problemen - niemand die helpt

Wat een soep bij Orange... letterlijk urenlang getelefoneerd met klantendienst en niemand die ook maar 1 probleem kan oplossen.

- Sinds enkele weken geleden overgeschakeld van particulier abonnement naar abonnement als zelfstandige. Dit voor 3 GSM-abonnementen en 1 internet abonnement.

- Voor zelfstandigen (zie website) zit bij internet 4G Back-up in het pakket. Dit betekent dat, als het bekabeld internet zou wegvallen, je kan terugvallen op 4G om je zaken verder te blijven runnen. Het toestelletje om dit te bekomen is nooit verzonden. Contact opgenomen: ik moest nog even wachten. 2 weken later terug contact opgenomen: men zegt dat dit een betalende dienst is. Ik zeg dat het anders op de website staat, en mij anders is verteld -> discussie waarna de lijn werd verbroken door klantendienst. Teruggebeld, nieuwe persoon aan de lijn die zegt dat dit idd moet opgestuurd worden. Het snelst was om het formulier terug in te vullen zodat ze mij terugbellen. Er werd teruggebeld, gezegd dat ik idd gelijk had, maar dat de klantendienst mij daarbij moet helpen. In totaal 9 (!!!) verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Uiteindelijk is een "dossiertje" aangemaakt, men zou mij binnen de 24u contacteren. Dat was vorige week, niemand meer gehoord.

- Ik had gekozen voor TV Lite als optie in mijn abonnement. Aangezien er (gekende) castingproblemen zijn tussen IOS en Chromecast lukt dit bij ons ook niet (geprobeerd op verschillende toestellen, enz). Ik bel naar klantendienst om deze dienst op te zeggen: men kan niet omdat het "niet actief staat". Het werkt nochtans wel, maar enkel de casting werkt niet. Probleem dus niet opgelost.

- Klantenzone: sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen in de klantenzone. Geprobeerd om te resetten, geen oplossing. Zowel via ItsMe als via login/wachtwoord. Verschillende browsers, private session, enz. Geen oplossing. Klantendienst gebeld, ze hebben reset uitgevoerd: probleem blijft hetzelfde. Teruggebeld: geen oplossing.

In totaal zijn 2 gesprekken door Orange afgebroken op een klantonwaardige manier. De andere gesprekken brachten geen oplossing. Al mijn problemen blijven bestaan, de facturen blijven lopen, maar NIEMAND die mij helpt. 

Ronduit schandalig.

Nog 1 week... en dan zal alles overgezet worden naar een concurrent...

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
thovenaar
Gewaardeerd verkenner

Ha, da's toevallig, hier ook klacht ingediend bij ombudsdienst telecommunicatie.

Ter info voor iedereen die dit topic zou volgen: klachten@ombudsmantelecom.be

Zeer veel spijt dat ik met mijn vennootschap in zee ben gegaan met Orange; hun support naar zelfstandigen toe is ronduit bedroevend.

Leden met de meeste pluimen