annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Annuleer of blokkeer betalingen

Topic gestart op: 06-05-21 15h28

Antwoorden: 5 antwoorden

RMI
Rekruut scout

Annuleer of blokkeer betalingen

Hallo,

Ik ben onlangs op een vage website gekomen en die heeft mij automatisch ingeschreven voor een wekelijks abonnement van €4,99. Het is duidelijk scam en ik weet niet hoe deze site aan mijn telefoonnummer is gekomen. Is er een manier hoe ik deze betaling kan annuleren en/of blokkeren?

Alvast bedankt.

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@RMI  goedemorgen,

kijk ook eens bij je Google apps? Die verrekenen ook ooit.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@RMI  

Waarschijnlijk heb je je ergens ingeschreven op een bepaalde site en daar kunnen verborgen abonnementen aan zitten. Het zijn ook die dingen van bepaalde apps die je kan downloaden waar die abonnementen aan vast hangen. 

Om ervan af te komen dien je terug te gaan naar de site waar je je hebt ingeschreven en zal je het daar moeten deactiveren dat kan niemand anders voor je doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in alle geval beginnen met de blokkering Multimedia aankopen aan te zetten in My Orange

Josette
Wijze
Wijze

@RMI goedenavond, misschien je bank eens even verwittigen?

En deze krijg je ook nog:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen