annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrag buiten bundel blijft oplopen

Topic gestart op: 30-12-21 11h15

Antwoorden: 4 antwoorden

Jarne-sneyers
Aspirant verkenner

Bedrag buiten bundel blijft oplopen

Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik een bedrag buiten bundel heb dat dagelijks blikft oplopen. Na bezoek aan een Orange winkel en een telefoontje van 20 min naar de klantendienst zou mijn bedrag niet meer mogen oplopen. Ik vind het gewoon vreemd dat ik geen melding heb gehad dat ik boven 50€ buiten abbonoment zit waar ik tog normaal standaard een melding van moet krijgen?!

Labels (3)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Robben
Aspirant verkenner

Probeer af te sluiten en neem indien dit niet lukt contact op met orange

0 pluimen
ryanwillemkens1
Rekruut scout

Ook al enkele keren meegemaakt, maar dit werd vanzelf in orde gebracht. Kwam niet op mijn factuur terecht.

0 pluimen
Jarne-sneyers
Aspirant verkenner

Ik vind het gewoon echt vreemd. Ik heb afgelopen factuurperiode niks anders gedaan of andere sites bezocht dan wat ik anders doe en opeens zit ik ondertussen al op een bedrag van 80€ buiten bundel. Hopelijk word het zoals u zegt vanzelf in orde gemaakt, maar ben er niet gerust in

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jarne-sneyers 

Is dat bedrag buiten je bundel enkel voor te surfen of zijn dat bel of sms kosten , en dan bedoel ik van die premium sms'en waar je een abonnement op hebt door een bepaalde app? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen