Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-21 11h15
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik een bedrag buiten bundel heb dat dagelijks blikft oplopen. Na bezoek aan een Orange winkel en een telefoontje van 20 min naar de klantendienst zou mijn bedrag niet meer mogen oplopen. Ik vind het gewoon vreemd dat ik geen melding heb gehad dat ik boven 50€ buiten abbonoment zit waar ik tog normaal standaard een melding van moet krijgen?!
Probeer af te sluiten en neem indien dit niet lukt contact op met orange
Ook al enkele keren meegemaakt, maar dit werd vanzelf in orde gebracht. Kwam niet op mijn factuur terecht.
Ik vind het gewoon echt vreemd. Ik heb afgelopen factuurperiode niks anders gedaan of andere sites bezocht dan wat ik anders doe en opeens zit ik ondertussen al op een bedrag van 80€ buiten bundel. Hopelijk word het zoals u zegt vanzelf in orde gemaakt, maar ben er niet gerust in
Is dat bedrag buiten je bundel enkel voor te surfen of zijn dat bel of sms kosten , en dan bedoel ik van die premium sms'en waar je een abonnement op hebt door een bepaalde app?