Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-18 21h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt"
Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..
Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..
Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me bezig zijn
Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt"
Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..
Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..
Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)
Ugh @Chelsea,
:'-(! Bedankt alvast voor je begrip, aspirant verkenner!
De Orange-stamleden signaleerde me dat ze momenteel druk in de weer zijn om jouw nummer te activeren :-)!
Weldra maak jij eindelijk deel uit van ons Orange-dorp! Van harte welkom ;-)!
Verblijd het hart!
✋ Totems Saluut ✋
Druk bezig?
Na x aantal keren bellen en elke keer het zelfde antwoore ben ik nog geen stap verder.
De klantendienst trekt op niets.
Ik wil met iemand hoger op praten maar nee dat gaat niet..
Ik ben na 9 dagen en 7 keer bellen het echt beu aan het worden.
Ik zit vast aan orange want ik heb een abbonement met gsm, of ik moest de gsm volledig betalen maar dit vertik ik aangezien orange er in mijn ogen niets aan doet!
Ik hoop dat orange de rekening pas begint vanaf het inorde is en niet van 22/12 want dan gaat orange nog wat telefoontjes krijgen van mij!
Ze zoude beter mensen op de klantendienst zetten die wel iemand kunnen helpen en niet iemand die u maar aan het lijntje houd.
Hey Chelsea,
Zeer irritant dat het zo lang moet duren. Maak momenteel hetzelfde door (nog niet zo lang als jou wel) en trage werking irriteert me nu al mateloos.
Hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.
Succes!
Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me bezig zijn