Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-20 11h33
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb dus 24,48 minuten gebeld naar Frankrijk, er worden mij 26 minuten aangerekend, normaal is dit 0,23 eurocent per minuut . Het bedrag is 6,02 euro als ik goed uitreken kom ik op 5 ,98euro en in mijn geval is dit dus 5 ,63euro voor 24,48 '. Er is dus teveel aangerekend. Is dit normale gang van zaken Orange?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Imgarde hiervoor ga je het beste de facturatie dienst moeten contacteren. Hier weten wij ook niks van en wat er fout gaat of hoe hun tellen. Misschien tellen ze meer minuten omdat er een start tarief aan verbonden is maar geen idee. Dus beste is bellen met de facturatie dienst en het daar navragen dan ben je zeker.
@Imgarde hiervoor ga je het beste de facturatie dienst moeten contacteren. Hier weten wij ook niks van en wat er fout gaat of hoe hun tellen. Misschien tellen ze meer minuten omdat er een start tarief aan verbonden is maar geen idee. Dus beste is bellen met de facturatie dienst en het daar navragen dan ben je zeker.
Dank je wel Patrick, ga ik doen.