annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

Topic gestart op: 05-10-18 17h04

Antwoorden: 1 antwoord

Hannekecrits
Rekruut scout

Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

OPGELOST

Als ik naar mijn vriend bel die een nederlands nummer heeft krijg ik direct voicemail en als hij naar mij belt dan krijgt hij te horen dat mijn nummer niet bestaat.

Kan dit omdat ik juist bij orange ben of hoe komt dit?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hannekecrits

Dat klinkt allemaal wel raar maar tegenwoordig moet je van niets meer verschieten ...

En ja, als je inderdaad maar pas een nummer bij Orange hebt kan het wel enige tijd duren eer alles operationeel is. In normale omstandigheden tot 48 Hr, maar naar het schijnt zijn er momenteel wel enkele problemen waardoor het iets langer kan duren.

Een klein beetje geduld dus maar als het blijft duren is er natuurlijk iets anders aan de hand. BTW, kun je naar Belgische nummers wel bellen en door hen gebeld worden? In dat geval meteen de klantendienst contacteren want dan is er inderdaad iets meer aan de hand.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hannekecrits

Dat klinkt allemaal wel raar maar tegenwoordig moet je van niets meer verschieten ...

En ja, als je inderdaad maar pas een nummer bij Orange hebt kan het wel enige tijd duren eer alles operationeel is. In normale omstandigheden tot 48 Hr, maar naar het schijnt zijn er momenteel wel enkele problemen waardoor het iets langer kan duren.

Een klein beetje geduld dus maar als het blijft duren is er natuurlijk iets anders aan de hand. BTW, kun je naar Belgische nummers wel bellen en door hen gebeld worden? In dat geval meteen de klantendienst contacteren want dan is er inderdaad iets meer aan de hand.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen