Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-18 14h56
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Vlgs mijn recent Dolfijn-zen-abonnement geldt 'volume geldig in 1lidstaat van Europese Unie naar een andere lidstaat (incl België). Vanuit België nr EU niet incl.
Volgende week ben ik in Engeland. Bel/surf ik op mijn bel/surf volume toch ?
Alvast bedankt voor de bevestiging (of misschien juist niet 😉)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vinto schreef:
Hallo,
Vlgs mijn recent Dolfijn-zen-abonnement geldt 'volume geldig in 1lidstaat van Europese Unie naar een andere lidstaat (incl België). Vanuit België nr EU niet incl.
Ugh! @Vinto
England (Verenigd Koninkrijk) zit in Zone 1 EU, dus dat wil zeggen dat je daar je bundel kan gebruiken.
Alle info over roaming vind je hier
Totem
Zolang de Brexit niet volledig is, kan je zonder problemen je data gebruiken.
ZeeuwsMeisje schreef:Zolang de Brexit niet volledig is, kan je zonder problemen je data gebruiken.
Kan zijn dat het zelfs achteraf ook nog werkt. Alles hangt af van welke akkoorden de providers onderling afsluiten. Zo vernam ik onlangs van collega's uit onze NL zusterclub bvb dat er verscheidene Nederlandse providers een akkoord hebben met Zwitserland, waardoor hun abonnees hun roaming ook in Zwitserland (en nog andere bij ons uitgesloten landen) kunnen gebruiken, wat bij de meeste B providers dus niet het geval is ....
Vinto schreef:
Hallo,
Ugh! @Vinto
England (Verenigd Koninkrijk) zit in Zone 1 EU, dus dat wil zeggen dat je daar je bundel kan gebruiken.
Alle info over roaming vind je hier
Totem