Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-23 11h37
Antwoorden: 4 antwoorden
Gisteren kreeg ik bericht van Orange dat mijn beluren op waren. Hieropvolgend checkte ik de orange app en zag ik dat ik reeds 12,5 euro buiten mijn abonnement was gegaan. Los van het feit dat ik het niet correct vind dat ze me pas zo laat op de hoogte stellen, was ik ook verschoten over het bedrag. Vandaar mijn vraag hoeveel wordt er eigenlijk gerekend bij Orange per minuut dat je buiten je bundel belt in België en geldt dit enkel voor uitgaande oproepen of ook voor binnenkomende oproepen? Ik kan hier namelijk niets over terugvinden op hun site.
Alvast bedankt!
Beste
Om hier aan toe te voegen, heb je mss ergens ooit je nummer ingegeven op een email? Dat scam kan zijn?Kan ook een mogelijkheid zijn.
Voor de zekerheid zou ik naar je faktuur online, want dat is via je app gratis, kijken naar de nummers.
Premiumnummers of buitenlandse nummers, kosten geld en zijn niet inbegrepen in de gratis belminuten.
Indien je merkt dat er onbekende activiteiten gebeurt zijn, meld dit en dan zou ik je kaart blokkeren en een nieuwe nummer nemen. Maar dit is enkel indien iemand je gescamd heeft. Wat ik hoop het geval niet is.
Op je faktuur moet je niet wachten, je kunt vragen via de klantendienst welke nummers er gebeld zijn geweest en zo na gaan om 100% zeker te zijn dat alles veilig is.
Mvg
Waarschijnlijk zul je dan een Go Light hebben. Enige wat ik vind dat niet onbeperkt is wat bellen betreft
Dit vind ik als ik op info van Go Light klik Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België
Zal aan 0,25 €/min zijn voor uitgaande. Inkomende oproepen zijn gratis voor zover je je in zone 1 bevindt
Verder kun je je verbruik opvolgen in de My Orange app
Bedankt voor uw antwoord!
Alleen heb ik daarnet opgemerkt dat er nog eens 2 euro is bijgekomen terwijl ik sinds de verwittiging van gisteren geen uitgaande oproepen meer heb gevoerd, ik heb enkel een oproep beantwoord van een niet betalende Belgische nummer, dus dan hebben ze me daar onterecht voor gerekend als ik het goed versta?
Ik veronderstel dat binnenkomende gratis zijn. Er staat belminuten. Niet gespecifieerd of de inkomende daar in zitten. Onterecht durf ik niet zeggen
Kan zijn dat het reeds overschreden was vooraleer je de laatste inkomende oproep hebt ontvangen. Er zit altijd wat vertraging op de update. Ik zie mijn belminuten update soms meer dan 24 h erna
Hou het wat in de gaten in de toekomst - laat weten als de minuten er bijkomen als je enkel opgeropen wordt