Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-21 10h39
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Kan ik mijn belwaarde omzetten naar data als ik een abonnement heb en geen herlaadkaart?
Nu neem ik het abonnement Go Light en heb ik 2,5 uur belwaarde, onbeperkt sms'en en 1,5 GB data. Mijn data vind ik vrij weinig. Is het dus mogelijk om van die 2,5 uur aan belwaarde om te zetten naar data?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is bij een abonnement niet mogelijk om je belwaarde om te zetten naar data. Het is echter wel mogelijke om data bij te kopen als je door je limiet heen bent.
Beste lijkt me als je te weinig hebt om een abonnement hoger te gaan naar € 20 per maand. Dan heb je onbeperkt bellen en sms en 10 Gb data.
Bedankt, Patrick.
O.K.
Vriendelijk bedankt om te antwoorden.
Het is bij een abonnement niet mogelijk om je belwaarde om te zetten naar data. Het is echter wel mogelijke om data bij te kopen als je door je limiet heen bent.
Beste lijkt me als je te weinig hebt om een abonnement hoger te gaan naar € 20 per maand. Dan heb je onbeperkt bellen en sms en 10 Gb data.