annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belwaarde naar data in een abonnement

Topic gestart op: 24-10-21 10h39

Antwoorden: 4 antwoorden

Arsenal
Rekruut scout

Belwaarde naar data in een abonnement

OPGELOST

Hallo

Kan ik mijn belwaarde omzetten naar data als ik een abonnement heb en geen herlaadkaart?

Nu neem ik het abonnement Go Light en heb ik 2,5 uur belwaarde, onbeperkt sms'en en 1,5 GB data. Mijn data vind ik vrij weinig. Is het dus mogelijk om van die 2,5 uur aan belwaarde om te zetten naar data?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Arsenal 

Het is bij een abonnement niet mogelijk om je belwaarde om te zetten naar data. Het is echter wel mogelijke om data bij te kopen als je door je limiet heen bent. 

Beste lijkt me als je te weinig hebt om een abonnement hoger te gaan naar € 20 per maand. Dan heb je onbeperkt bellen en sms en 10 Gb data.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Arsenal
Rekruut scout

Bedankt, Patrick.

Josette
Wijze
Wijze

@Arsenal  goedemiddag,

ik dacht dat het niet mogelijk was. 

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Arsenal
Rekruut scout

O.K.

Vriendelijk bedankt om te antwoorden.

patrick2
Wijze
Wijze

@Arsenal 

Het is bij een abonnement niet mogelijk om je belwaarde om te zetten naar data. Het is echter wel mogelijke om data bij te kopen als je door je limiet heen bent. 

Beste lijkt me als je te weinig hebt om een abonnement hoger te gaan naar € 20 per maand. Dan heb je onbeperkt bellen en sms en 10 Gb data.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen