Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-09-22 15h58
Antwoorden: 5 antwoorden
Ugh allemaal!
Totem keek eens rond en dacht dat het nuttig zou zijn een artikel samen te stellen met de stappen die je moet ondernemen wanneer je je sim verloren bent.
Het is nooit leuk om je sim te verliezen, maar om je op te vrolijken… weet dat je altijd je nummer kan behouden...
Hoe krijg ik een nieuwe sim met hetzelfde nummer?
Niets ingewikkelds!
Je kan naar de winkel gaan en gratis een nieuwe sim vragen.
Om jou de reis te besparen, kan je de sim ook rechtstreeks via jouw klantenzone bestellen.
Ik leg het je uit:
Zodra je de simkaart hebt ontvangen:
Dit is mogelijk voor abonnementen en prepaid kaarten!
Als je een abonnement hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst om een blokkering van je nummer aan te vragen totdat alles in orde is. Dit is om te voorkomen dat een derde partij jouw abonnement gebruikt.
Reageer gerust hieronder als dit artikel je heeft geholpen 😊.
Totem en de Geesten willen het beste voor de Stam!
Totem
Heel handig dat met die simkaart aanvragen via je klantenzone , enkel deze optie is weg? Komt deze nog terug?
Groeten
Dank je voor je uitleg, het is uiteindelijk in orde gekomen door de klantendienst te bellen.
Ze wilden mijn identitet controleren en dat was voldoende.
Mvg
@Totem @Josette @Cdt24801 Nieuw abonné
Ik heb een Samsung s22+ 256 gb gekocht via de Samsung webshop. Het is door Samsung ophaaldienst en niet Dynafix, opgehaald op 8 Maart. Samsung antwoord niet op mijn whatsapss en leggen telefonisch af.
Wat moet ik of kan ik doen? Mijn toestel is weg, uit mijn bezit en krijg zero reactie!