annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ben je je sim verloren? Hier zijn de te volgen stappen!

Topic gestart op: 27-09-22 15h58

Antwoorden: 5 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ben je je sim verloren? Hier zijn de te volgen stappen!

 

Ugh allemaal!

Totem keek eens rond en dacht dat het nuttig zou zijn een artikel samen te stellen met de stappen die je moet ondernemen wanneer je je sim verloren bent.

Het is nooit leuk om je sim te verliezen, maar om je op te vrolijken… weet dat je altijd je nummer kan behouden...

Hoe krijg ik een nieuwe sim met hetzelfde nummer?

Niets ingewikkelds!

Je kan naar de winkel gaan en gratis een nieuwe sim vragen.

Om jou de reis te besparen, kan je de sim ook rechtstreeks via jouw klantenzone bestellen.

Ik leg het je uit:

  • Ga naar "Mijn apparaten".
  • Klik op "Vernieuw mijn simkaart".
  • Controleer het afleveradres en valideer.

Zodra je de simkaart hebt ontvangen:

  • Ga naar "Mijn apparaten".
  •  Kies de optie "Mijn simkaart activeren".
  • Voer het nummer van de simkaart in en bevestig. De simkaart wordt dan enkele minuten later geactiveerd.

Dit is mogelijk voor abonnementen en prepaid kaarten!

Als je een abonnement hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst om een blokkering van je nummer aan te vragen totdat alles in orde is. Dit is om te voorkomen dat een derde partij jouw abonnement gebruikt.

Reageer gerust hieronder als dit artikel je heeft geholpen 😊.

Totem en de Geesten willen het beste voor de Stam!

Totem

Totem_0-1664286959110.jpeg

 

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
bigMODDER
Leidende verkenner

@Totem 

Heel handig dat met die simkaart aanvragen via je klantenzone , enkel deze optie is weg? Komt deze nog terug?

 

Groeten

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Totem 

Dank je voor je uitleg, het is uiteindelijk in orde gekomen door de klantendienst te bellen.

Ze wilden mijn identitet controleren en dat was voldoende.

Mvg

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Totem @Josette @Cdt24801 Nieuw abonné 

Ik heb een Samsung s22+ 256 gb gekocht via de Samsung webshop. Het is door Samsung ophaaldienst en niet Dynafix, opgehaald op 8 Maart. Samsung antwoord niet op mijn whatsapss en leggen telefonisch af.

 

Wat moet ik of kan ik doen? Mijn toestel is weg, uit mijn bezit en krijg zero reactie!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hopelijk nooit nodig, maar wel een nuttige tip 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen