Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Hallo , ik probeer een betaling te doen via PlayStation met mijn Orange abonnement . Ik geef alles in maar als ik bestel komt er altijd op fout opgetreden. En als ik probeer via mijn gsm op de PlayStation site staat er op creditcard vervallen terwijl mijn abonnement als eerste keuze staat en nergens een creditcard gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Labels (2)
14 ANTWOORDEN 14
Yaya03
Gewaardeerd verkenner

Hoi, normaal werkt deze vlot want gebruik deze al sinds 2013. Sinds deze maand krijg ik ook regelmatig foutmelding bij psn wallet te herladen maar denk eerder dat het probleem bij de PS store ligt dan bij Orange. Want in de app werkt hij ook niet mee. 

0 pluimen
mo3
Rekruut scout

Jawel dat gaat wel

0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Hoe dan? Bij mij komt er op , er is een fout opgetreden 

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Noah3 

Kan je ons ook eens zeggen welke foutmelding je hebt ? Heb je ook al eens gezien in de My Orange App of de klantenzone dat je , aankopen voor multimedia , aan hebt gezet ? Dit is iets wat je kan aan en uit zetten en als dat uit staat kan je dus online geen aankopen doen. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen