annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Topic gestart op: 25-07-21 12h27

Antwoorden: 17 antwoorden

Noah3
Gewaardeerd verkenner

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Hallo , ik probeer een betaling te doen via PlayStation met mijn Orange abonnement . Ik geef alles in maar als ik bestel komt er altijd op fout opgetreden. En als ik probeer via mijn gsm op de PlayStation site staat er op creditcard vervallen terwijl mijn abonnement als eerste keuze staat en nergens een creditcard gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3  

Dan zou dat moeten werken normaal gezien. Als je kijkt in je shop waar je je aankopen doet dan moet je daar bepaalde gegevens invullen zie je dan ook er expliciet bij staan : aankopen via Orange factuur ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Beste ,

 

Als in het probeer aan te kopen via PlayStation zelf klik ik op bestellen en betalen en komt er op “er is een fout opgetreden” en als ik via de site van PlayStation doe komt er op “Creditcard verlopen” al is het via mijn gsm abonnement. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3  

Klopt toch ergens iets niet hoor. Je zou al eens bij wijze van test iets anders aankopen via je gsm via de Play store of de Apple store. Als je dan kan betalen via de Orange factuur dan weet je al dat het probleem niet bij Orange ligt. Dan zou het probleem toch bij Sony zelf liggen maar dan dien je Sony te contacteren. Een vriendin van ons doet soms eens een aankoop via de Orange factuur via de Apple store en heeft geen problemen met betalen. Dan komt het gewoon netjes aan het einde van de maand erop te staan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen