Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-21 12h27
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo , ik probeer een betaling te doen via PlayStation met mijn Orange abonnement . Ik geef alles in maar als ik bestel komt er altijd op fout opgetreden. En als ik probeer via mijn gsm op de PlayStation site staat er op creditcard vervallen terwijl mijn abonnement als eerste keuze staat en nergens een creditcard gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen ?
Dan zou dat moeten werken normaal gezien. Als je kijkt in je shop waar je je aankopen doet dan moet je daar bepaalde gegevens invullen zie je dan ook er expliciet bij staan : aankopen via Orange factuur ?
Beste ,
Als in het probeer aan te kopen via PlayStation zelf klik ik op bestellen en betalen en komt er op “er is een fout opgetreden” en als ik via de site van PlayStation doe komt er op “Creditcard verlopen” al is het via mijn gsm abonnement.
Klopt toch ergens iets niet hoor. Je zou al eens bij wijze van test iets anders aankopen via je gsm via de Play store of de Apple store. Als je dan kan betalen via de Orange factuur dan weet je al dat het probleem niet bij Orange ligt. Dan zou het probleem toch bij Sony zelf liggen maar dan dien je Sony te contacteren. Een vriendin van ons doet soms eens een aankoop via de Orange factuur via de Apple store en heeft geen problemen met betalen. Dan komt het gewoon netjes aan het einde van de maand erop te staan.