Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-18 17h23
Antwoorden: 2 antwoorden
10/05/2018 heb ik een bindend contract lopen bij orange voor een abbonement inc gsm. dit aanbod kreeg ik via telefonisch gesprek met de klantendienst met aan de lijn cristina zanchi "chief consumer officer" dat plaats vond 9/05/2018. na 2weken wachten op een gsm die me binnen 48u werd beloofd heb ik besloten om de klantendienst op te bellen en hierover duidelijkheid te krijgen. de week erna ben ik 7keer in een orange winkel in diksmuide geweest en heb ik 3x meer gebelt naar de klantendienst om te informeren naar de verdere opvolging van het dossier dat werd opgemaakt maar nog de moeite is voor genomen om iets simpel in orde te maken. ik bood de optie aan om zelf ergens de gsm te gaan halen of deze in de winkel te halen waar deze op voorraad lag. maar helaas mag het zo simpel niet zijn en wordt me steeds gevraagd om geduldt uit te oefenen en zal mij opbellen zodra er een beslissing is gevallen. op vrijdag 1/06/2018 bel ik ZELF nogmaals naar de dienst om te vernemen dat er een beslissing werd genomen om de gsm op te sturen wat mij logisch lijkt ook. op 15/06 wordt ik door de klantendienst opgebelt met de vraag of ik mijn gsm heb ontvangen, vermits ik in het buitenland zat kon ik er niet op antwoorden maar verwacht een briefje van de post indien die aan mijn deur geweest zou zijn. wederom lijkt dit niet het geval te zijn maar ondertussen hab ik wel mooi een hele maand afbetaald inc 9euro aankoopsprijs voor een gsm die ik nog altijd niet heb mogen ontvangen. als ik de klantendienst hiermee comfronteer zeggen ze mij een e-mail te sturen naar orange met mijn klacht en naar de winkel langs te gaan waar men mij steeds zegt dat ik naar 5000 moet bellen om het te regelen , die vervolgens mij informeerd naar de winkel te gaan ondanks het feit dat ze erkennen dat die mij niet kunnen helpen en weten dat ik steeds verteld wordt om naar de klantendienst te bellen. ik hoop dat dit bericht gedetailleerd genoeg is en er toch 1persoon daar zijn/haar werk fatsoenlijk doet zodat iets belachelijk simpel als dit snel opgelost kan worden. mocht een niet zo snugger persoon deze klacht lezen dan meld ik alvast dat 1)ik niet nog eens zal bellen 2)ik niet naar de winkel zal lopen 3)ik geen extra mail zal versturen 4) ik zeker stappen zal ondernemen met liefst zo veel mogelijk imago schade en hijsa voor orange want mijn geduld is op en dat willen ze maar niet onder ogen zien. ik hoop dat hun werkgever ook eens een maand geen loon uitkeerd. dan weet men precies waarvoor een contract hoort nageleeft te worden!
10/05/2018 heb ik een bindend contract lopen bij orange voor een abbonement inc gsm. dit aanbod kreeg ik via telefonisch gesprek met de klantendienst met aan de lijn cristina zanchi "chief consumer officer" dat plaats vond 9/05/2018. na 2weken wachten op een gsm die me binnen 48u werd beloofd heb ik besloten om de klantendienst op te bellen en hierover duidelijkheid te krijgen. de week erna ben ik 7keer in een orange winkel in diksmuide geweest en heb ik 3x meer gebelt naar de klantendienst om te informeren naar de verdere opvolging van het dossier dat werd opgemaakt maar nog de moeite is voor genomen om iets simpel in orde te maken. ik bood de optie aan om zelf ergens de gsm te gaan halen of deze in de winkel te halen waar deze op voorraad lag. maar helaas mag het zo simpel niet zijn en wordt me steeds gevraagd om geduldt uit te oefenen en zal mij opbellen zodra er een beslissing is gevallen. op vrijdag 1/06/2018 bel ik ZELF nogmaals naar de dienst om te vernemen dat er een beslissing werd genomen om de gsm op te sturen wat mij logisch lijkt ook. op 15/06 wordt ik door de klantendienst opgebelt met de vraag of ik mijn gsm heb ontvangen, vermits ik in het buitenland zat kon ik er niet op antwoorden maar verwacht een briefje van de post indien die aan mijn deur geweest zou zijn. wederom lijkt dit niet het geval te zijn maar ondertussen hab ik wel mooi een hele maand afbetaald inc 9euro aankoopsprijs voor een gsm die ik nog altijd niet heb mogen ontvangen. als ik de klantendienst hiermee comfronteer zeggen ze mij een e-mail te sturen naar orange met mijn klacht en naar de winkel langs te gaan waar men mij steeds zegt dat ik naar 5000 moet bellen om het te regelen , die vervolgens mij informeerd naar de winkel te gaan ondanks het feit dat ze erkennen dat die mij niet kunnen helpen en weten dat ik steeds verteld wordt om naar de klantendienst te bellen. ik hoop dat dit bericht gedetailleerd genoeg is en er toch 1persoon daar zijn/haar werk fatsoenlijk doet zodat iets belachelijk simpel als dit snel opgelost kan worden. mocht een niet zo snugger persoon deze klacht lezen dan meld ik alvast dat 1)ik niet nog eens zal bellen 2)ik niet naar de winkel zal lopen 3)ik geen extra mail zal versturen 4) ik zeker stappen zal ondernemen met liefst zo veel mogelijk imago schade en hijsa voor orange want mijn geduld is op en dat willen ze maar niet onder ogen zien. ik hoop dat hun werkgever ook eens een maand geen loon uitkeerd. dan weet men precies waarvoor een contract hoort nageleeft te worden!
Ugh! @sonnydriessens
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met collega's via sociale media. Zij kunnen aan de hand van je bestelnummer op zoek gaan naar een correctie oplossing. Zonder dat je zelf moet bellen of mailen.
Totem
En ze hebben de hoofdletters van uw toetsenbord ook nog kapot gemaakt 😞
Dit forum is vooral klanten onder elkaar. Dus denk niet dat je hier veel hulp moet verwachten.