Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-24 01h17
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo
Ik heb een boete gekregen van 80 euro wegens het niet terugsturen van een wifi booster.
Ten eerste: ik heb deze al netjes teruggestuurd.
Ten tweede: ik ben helemaal niet op de hoogte gebracht dat ik een boete zou krijgen.
Ten derde: waarom een boete? Alles is teruggestuurd.
Ik heb de indruk dat jullie maar gewoon wat doen. Dit komt heel onprofessioneel over...
Ik wil dat dit opgelost geraakt, anders zal ik stappen ondernemen.
Gelieve zo vlug mogelijk contact met mij op te nemen. Jullie hebben mijn gegevens.
Hey @bc7 ,
1. Als je het/de toestel(len) hebt terug gezonden, stuur dan je bewijs door via de link van @patrick2. Ze zullen dan zonder problemen de extra kost(en) crediteren.
2. Je kan een participatie/recycling bijdrage aangerekend krijgen indien je de wifi booster minder dan 12 maand in gebruik hebt. Dit staat ook zo vermeld in de mail die je ontvangt wanneer je de booster bestelt/ontvangt. Hoeveel dit bedrag is weet ik niet vanbuiten, maar als je de klantendienst contacteert zullen zij wel zeggen welk bedrag waarvoor werd aangerekend (al dan niet terecht).
Mochten er hier Orange medewerkers op dit forum zitten, wat niet het geval is want dit is een forum voor klanten die onderling ervaringen en tips willen uitwisselen, dan zou het moeilijk zijn om jou als klant terug te vinden. Je naam op dit forum is bc7, ik twijfel dus dat men daarmee niet ver zal geraken 😅.
Veel succes alvast.
Hier gaat er niks aan gedaan kunnen worden wij zijn net zoals jij ook gewoon klant. Bel de 5000 zoals @Josette al aangeeft of een shop binnen gaan.
Ze zullen jou gegevens daar wel hebben en dan alles na kunnen kijken. Als je het bewijs nog hebt van de Bpost dat je het binnen gedaan hebt dien je dat naar hier te sturen:
https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Heb je het bewijs niet meer dan moet je er onderling uit zien te geraken hoe dit op te lossen.
@bc7 een goedemorgen,
ten eerste hebben wij van jou niets, we zijn ook klanten die je proberen te helpen!
Orange doet niet zomaar iets.
Als jij stappen wil ondernemen moet je dat zeker doen.
Als jij een geldig bewiijs hebt van de post dat je de wifi booster hebt
teruggestuurd krijg je zeker géén boete.
Dus neem contact op met een shop of bel naar het nr 5000.
Succes.