Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-22 08h26
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoi! Deze maand heb ik een raar voorkomen gehad, de app zegt dat ik nergens buiten verbruik ben gegaan met iets, maar nu stijgt de laatste dagen het 'buiten abonnement' zienderogen, nu staat hij op 31,72 terwijl qua verbruik en limieten alles nog binnen de perken zit.. Ik doe nooit aan tele-aankopen en heb geen lopende tele-abonnementen.
Heeft iemand raad hiermee?
Bedankt.
Hey, hoe werd dit opgelost voor jou? Ik heb dit nu aan de hand, en ben echt niet van plan te betalen voor hun fouten. Vorig jaar ben ik zelfs afgesloten geweest toen ik een fout van hen niet wou betalen (€ 53 ofzo toen). :'((
Ik vrees een beetje dat de klantendienst gaat zeggen wat ze gewoonlijk zeggen: wacht de factuur af en kijk dan of er iets mis is. Het gebeurt inderdaad dat zulk onverwacht "extra verbruik" niet op de factuur aangerekend wordt.
Soms wel natuurlijk, daarom dat je moet afwachten alvorens je eventuele verdere stappen kan zetten.....
Welk abonnement heb je?
Het lijkt precies alsof je belminuten op zijn (Go Light) en je buiten abonnement aan het bellen bent.
Het beste dat je kan doen is bellen naar de klantendienst (5000) en eens luisteren of ze kunnen inzien wat ervoor zorgt dat je bedrag zo oploopt.