Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-21 10h42
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waar op mijn factuur vind ik terug waar ik juist buiten mijn abonnement ging? Ik weet nooit of het is door data of door te bellen naar een betalend nummer.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goed lezen, de TS heeft gevraagd waar op zijn factuur hij dat kan terugvinden ....
Om dat op te zoeken moet je wel de gedetailleerde factuur opvragen in uw klantenzone. Op de "samenvatting" zie je niet genoeg details.
Op je detail factuur staan alle acties die je hebt uitgevoerd, gerangschikt volgens type. Overal staat de datum/uur en de bestemmeling bij, alsook de kost.
Eigenlijk hoef je dus enkel het lijstje af te gaan tot je een lijn tegenkomt alwaar het bedrag van de actie niet nul is. Dat kunnen dus gerust meerdere lijnen zijn. Tot het einde lezen dus.
Als je echt wil weten waardoor je buiten je abonnement bent gegaan moet je je factuur afwachten. Dan heb je ook een gedetailleerde factuur en daar staat op waardoor dit gebeurd is. Nu kan je wel zien staan in je actuele verbruik via de My Orange app buiten bundel aan .....zoveel € maar kan ook zijn dat die uiteindelijk weg vallen. Maar wacht sowieso je factuur af tot je die krijgt dan ben je pas zeker waar dit voor aangerekend wordt.
Goed lezen, de TS heeft gevraagd waar op zijn factuur hij dat kan terugvinden ....
Om dat op te zoeken moet je wel de gedetailleerde factuur opvragen in uw klantenzone. Op de "samenvatting" zie je niet genoeg details.
Op je detail factuur staan alle acties die je hebt uitgevoerd, gerangschikt volgens type. Overal staat de datum/uur en de bestemmeling bij, alsook de kost.
Eigenlijk hoef je dus enkel het lijstje af te gaan tot je een lijn tegenkomt alwaar het bedrag van de actie niet nul is. Dat kunnen dus gerust meerdere lijnen zijn. Tot het einde lezen dus.